مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه والدین شهدا وجانبازان به دلیل کهولت سن نیازمند خدمات درمانی بیشتری هستند، گفت: در این راستا همه مسئولان وظیفه دارند که نحوه خدمات‌دهی به این قشر معظم جامعه را تسهیل کنند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران: به نقل از سایت ایثار: رضا پارسیان‌نژاد […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه والدین شهدا وجانبازان به دلیل کهولت سن نیازمند خدمات درمانی بیشتری هستند، گفت: در این راستا همه مسئولان وظیفه دارند که نحوه خدمات‌دهی به این قشر معظم جامعه را تسهیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران:

به نقل از سایت ایثار:

رضا پارسیان‌نژاد در دیدار با فرزاد رستمی مدیر بیمه دی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز والدین شهدا وجانبازان به دلیل کهولت سن نیازمند خدمات درمانی بیشتری هستند، گفت: در این راستا همه مسئولان وظیفه دارند که نحوه خدمات‌دهی به این قشر معظم جامعه را تسهیل کنند.
وی با بیان اینکه باید با پیگیری‌های بیشتر پرداخت هزینه‌های درمانی بیمه دی نسبت به گذشته به‌روزتر شود و ازبیمه دی نیز درخواست داریم در خدمات‌دهی به این عزیزان همراه بنیاد  استان باشند. باید شرایطی فراهم شود تا خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در اطراف شهرستان و یا روستاها ساکن هستند مشکلی در دریافت خدمات از درمانگاه‌های و داروخانه‌ها نداشته باشند. در حال حاضر ۱۶هزار ایثارگر دارای بیمه پایه خدمات درمانی و ۳۶هزار نفر تحت پوشش بیمه تکملی هستند. 
پارسیان‌نژاد در خصوص پرداخت هزینه‌های صورت گرفته به ایثارگرانی که از مراکز غیر طرف قرارداد با بیمه دی به عنوان شرکت بیمه گر بیمه تکمیلی درمان ایثارگران استفاده کرده‌اند، گفت: در حال حاضر مدت زمان پرداختی هزینه‌های بیمه دی به ایثارگران نسبت باید در کمترین زمان  انجام شود که باید مسئولان این بیمه در کاهش هر چه بیشتر این بازه زمانی تلاش کنند تا این زمان به کمتر از ۴۸ ساعت برسد.
وی با بیان اینکه مسئولان بیمه دی باید افزایش رضایتمندی و تکریم جامعه ایثارگران را اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: هر چقدر نحوه خدمات‌دهی این بیمه باکیفیت و به موقع باشد، این هدف در دسترس تر خواهد بود.
مدیرکل بنیاد شهید پامورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد درادامه با تشکر از کارکنان  بیمه دی درخدمت رسانی  به ایثارگران گفت: کیفیت این روند باید هر روز ارتقاء یابد تا پرداختی‌ها به روزتر شوند.

خبرنگار:سحرقربانی