یک کردستانی دیگر بر اثر کرونا جان باخت مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر بهرام کندائی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار جدید مبتلا به این ویروس در […]

یک کردستانی دیگر بر اثر کرونا جان باخت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر بهرام کندائی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار جدید مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان این که در حال حاضر ۶۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از موارد بستری شده هم اکنون ۱۴ نفر در بخش آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

او ادامه داد: با ثبت یک فوتی دیگر در شبانه روز گذشته، آمار فوت شدگان از ابتدای شیوع این بیماری در استان به ۲ هزار و ۵۸ نفر رسید.

دکتر کندائی اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۳۴۸ دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را تا حذف کامل ویروس ضروری بیان کرد و گفت: دریافت دوز یادآور واکسن کرونا، زدن ماسک، شستشوی مرتب دست، پرهیز از رفت و آمد‌ها و تجمعات غیرضروری و حفظ فاصله اجتماعی از مهمترین اقدامات در پیشگیری و کنترل این بیماری است که همچنان باید رعایت و انجام گردد.