۹۸ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف کشف وضبط شد   در ادامه بازرسی از مراکز تهیه،توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی دربرنامه اکیپ نوروزی و ماه مبارک رمضان،توسط بازرسین بهداشت محیط شهرستان سنندج در تاریخ  ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ از ۳۴ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید به عمل آمد. به گزارش خبرنگار […]

 
در ادامه بازرسی از مراکز تهیه،توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی دربرنامه اکیپ نوروزی و ماه مبارک رمضان،توسط بازرسین بهداشت محیط شهرستان سنندج در تاریخ  ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ از ۳۴ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ از جمله اقدامات انجام شده: معدوم سازی ۹۸ کیلوگرم مواد غذایی، سنجش ۱۱۵مورد تجهیزات پرتابل، انجام ۲ مورد نمونه برداری باکتریولوژیکی آب، صدور ۲ مورد اخطاریه.
در صورت مشاهده عدم رعایت موازین بهداشتی از جمله عدم رعایت بهداشت فردی کارکنان، بهداشت محل و ابزار کار، بهداشت مواد غذایی، مواد غذایی فاقد اعتبار و اصالت بهداشتی و بدون تاریخ تولید و انقضاء یا تاریخ گذشته، نگهداری مواد غذایی در شرایط نامناسب بهداشتی و سایر تخلفات بهداشتی در مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی  و اماکن عمومی  با “سامانه ۱۹۰” تماس حاصل نموده تا کارشناسان بهداشت محیط در محل حاضر شده و براساس موازین و قوانین بهداشتی به تخلف گزارش شده رسیدگی نمایند.