تمرکز مدیریت شهری بر تأمین ناوگان اتوبوسرانی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه وضعیت ناوگان اتوبوسرانی شهر در شأن شهروندان نیست، گفت: در حال حاضر مدیریت شهری تمام تلاش خود را در راستای تأمین ناوگان اتوبوسرانی متمرکز و تعداد زیادی اتوبوس خریداری کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

تمرکز مدیریت شهری بر تأمین ناوگان اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه وضعیت ناوگان اتوبوسرانی شهر در شأن شهروندان نیست، گفت: در حال حاضر مدیریت شهری تمام تلاش خود را در راستای تأمین ناوگان اتوبوسرانی متمرکز و تعداد زیادی اتوبوس خریداری کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان سیدعباس روحانی با اشاره به شرایط فعلی اتوبوسرانی اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر از وضعیت ناوگان اتوبوسرانی رضایت نداریم و لازم است این ناوگان ارتقا یابد.
او با بیان اینکه وضعیت ناوگان اتوبوسرانی در شأن شهروندان اصفهان نیست و اقداماتی انجام داده ایم که بتوانیم به حد و مرزهایی برسیم تا شأن شهروندان حفظ شود، افزود: در حال حاضر به دوران پساکرونا رسیده‌ایم، در زمان شیوع کرونا شهروندان به‌واسطه جلوگیری از پاندمی کرونا و رعایت پروتکل‌ها بهداشتی از خودروهای شخصی استفاده کردند و این امر به نوعی عادت برای شهروندان تبدیل شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: همچنین تعداد ناوگان بنا به عللی در دوران قبلی مدیریت شهری از هزار دستگاه اتوبوس در سال ۹۴ به مرور تحلیل رفت و تا ابتدای دوره ششم مدیریت شهری به ۴۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر اصفهان رسید.
او اضافه کرد: تعداد ۴۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر اصفهان با زمان شیوع کرونا سازگاری داشت، اما طی یک سال گذشته و با توجه به اینکه ناوگان فرسوده شده و ناوگان جدید جایگزین آن نشده و همچنین تعدادی از رانندگان بازنشسته شده بودند، اتوبوسرانی با چالشی جدی مواجه شد.
روحانی افزود: مدیریت شهری فعلی تمام تلاش خود را در راستای تأمین ناوگان اتوبوسرانی متمرکز و تعداد زیادی اتوبوس خریداری کرده است، به گونه‌ای که در حال حاضر تعداد اتوبوس فعال در شهر اصفهان از ۴۰۰ دستگاه به حدود ۸۵۰ دستگاه رسیده است.
او با بیان اینکه هدف‌گذاری ما روی هزار دستگاه ناوگان بوده که در حال حاضر به ۸۵۰ دستگاه رسیده است، ادامه داد: ناوگان خریداری شده ابتدای سه ماهه سال آینده تحویل داده خواهد شد و ناوگان اتوبوسرانی به هزار دستگاه اتوبوس خواهد رسید تا مشکلات فعلی برطرف شود.