کسی که در انتخابات شرکت نکند نمی‌تواند مطالبه‌گر باشد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، عنوان کرد: کسی که در انتخابات شرکت نکند و در تشکیل نظام قانونگذاری مملکت سهیم نباشد نمی تواند مطالبه گر هم باشد چون نسبت […]

کسی که در انتخابات شرکت نکند نمی‌تواند مطالبه‌گر باشد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، عنوان کرد: کسی که در انتخابات شرکت نکند و در تشکیل نظام قانونگذاری مملکت سهیم نباشد نمی تواند مطالبه گر هم باشد چون نسبت به اصل موضوع که همان انتخابات است بی اهمیت بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر علی اصغر حسینی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ثبت احوال استان کردستان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، عنوان کرد:هویت تمامی افراد جامعه در اختیار ثبت احوال است و این اداره مسئولیت سنگینی برعهده دارد.
وی افزود:مردم از نوع برخورد و رفتار حرفه ای کارمندان ثبت احوال کردستان راضی هستند و بر اساس بررسی هایی که انجام شده کارکنان این نهاد، سلامت نفس دارند.
دکترحسینی در ادامه با بیان اینکه،مدیری که برای مردم کار کند هم مقبول و هم محبوب آنان خواهد بود، گفت: رضایت مردم از کارمندان یک اداره بزرگترین معروف است.


وی افزود:برخورد نامناسب کارکنان دولت با مردم نیز موجب واگرایی می شود و این بزرگترین منکر است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تأکید کرد: نباید کارمندان یک اداره در برخورد با ارباب رجوع به گونه ای رفتار کنند که مردم کم کاری آنها را به پای نظام بنویسند.
وی در ادامه افزود:گاهی اوقات مردم فکر می کنند کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنها در حجاب و عفاف خلاصه می شود درحالی که گستره وظایف ستاد بسیار گسترده است و بیشتر روی معروفات تأکید دارد.
دکتر حسینی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، عنوان کرد: بی تفاوتی غرب نسبت به غزه و جنایاتی که در آنجا اتفاق می افتد،اهمیت جنگ شناختی را عیان می کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تشریح ویژگی های جنگ شناختی، اظهار داشت:رسانه مسائل بی ارزش را باارزش جلوه می دهد و از ارزش ها نیز ارزش زدایی می کند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، عنوان کرد:کسی که در انتخابات شرکت نکند و در تشکیل نظام قانونگذاری مملکت سهیم نباشد نمی تواند مطالبه گر هم باشد چون نسبت به اصل موضوع که همان انتخابات است بی اهمیت بوده است.


دکتر حسینی تأکید کرد:کارمندان باید به عنوان یک قشر تأثیرگذار در خصوص اهمیت حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت مملکت در جامعه جهاد تبیین کنند.
علی جوکار مدیرکل ثبت احوال استان کردستان نیز در سخنانی اظهار داشت:کارکنان ثبت احوال کردستان از هر حیث نمونه هستند.
وی افزود:ثبت احوال با دو مقوله ولادت و فوت سر و کار دارد و کارکنان این اداره باید شوق و ذوق و ناراحتی مراجعه کنندگان را درک کنند.
جوکار تأکید کرد: معتقد هستیم که اگر گره از کار کسی باز کنیم خدا هم گره از کار ما باز می کند.