هر کسی که خود را مسئول می‌داند، حتماً در انتخابات شرکت کند رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت تأکید کرد: همه علاقمندان به جمهوری اسلامی و هر کسی که به ایران علاقه دارد و خود را مسئول می‌داند، حتماً در انتخابات شرکت کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ سپهر خلجی در گفتگو با راه دانا […]

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت تأکید کرد: همه علاقمندان به جمهوری اسلامی و هر کسی که به ایران علاقه دارد و خود را مسئول می‌داند، حتماً در انتخابات شرکت کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ سپهر خلجی در گفتگو با راه دانا درباره اظهارات برخی در مورد بی اهمیت بودن مشارکت مردم در تعیین سرنوشت، اظهار داشت: شرکت در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت غیر از این که تکلیف شرعی است، طبیعتاً یک حق است، حق تعیین سرنوشت و انتخاب کردن.

وی با اشاره به فلسفه انتخابات افزود: فلسفه انتخابات به این تاکید می‌کند که هر فرد می‌تواند در مسیری که قرار است طی شود، نقش داشته باشد و سهیم شود. این فرصت در هر مرحله و به هر شکلی که انتخابات برگزار می‌شود، فراهم است.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت:‌ عدم حضور در انتخابات یا بی اهمیت بودن آن بی منطقی است، چرا که حضور در انتخابات دارای منطق روشنی است و بدون شک اهمیت دارد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس تصریح کرد:‌ انتخابات مجلس می تواند منجر به تغییر مسیر قانون گذاری اصلاح روندها، قانون‌گذاری مطلوب و حل مشکلات از طریق دستگاه‌های اجرایی گردد. به عبارت دیگر، قرار گذاشتن یک قانون موثر در مجلس، مسیر بهبود خدمات به مردم را فراهم می‌کند.

خلجی در پایان تأکید کرد: همه علاقمندان به جمهوری اسلامی و هر کسی که به ایران علاقه دارد و خود را مسئول می‌داند، حتماً در انتخابات شرکت کند. امیدواریم تاکتیک پرشورانه در انتخابات به وجود بیاید و فرآیند انتخابات با انگیزه و اشتیاق مردم همراه باشد.