به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان در حاشیه برگزاری نمایشگاه متالورژی اصفهان به خبرنگار ما گفت : مجموعه فرمانداری شهرستان لنجان در دوره جدید تعاملات بسیاری خوبی با مسئولین کارخانه ذوب آهن اصفهان در […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان در حاشیه برگزاری نمایشگاه متالورژی اصفهان به خبرنگار ما گفت : مجموعه فرمانداری شهرستان لنجان در دوره جدید تعاملات بسیاری خوبی با مسئولین کارخانه ذوب آهن اصفهان در بخش های گوناگون داشته است که نتایج آن در راستای خدمت رسانی بهتر به صنعت و جامعه تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود : نقش ذوب آهن اصفهان در رشد و توسعه شهرستان لنجان و در مقیاس بزرگتر کشور ایران بر هیچ کسی پوشیده نیست. این صنعت بزرگ در بخش محیط زیست با اجرای پروژه های زیست محیطی متعدد و در زمینه مدیریت مصرف آب، با خرید پساب شهرهای مجاور کارخانه و احداث تصفیه خانه، اقدامات بسیار خوبی انجام داده که نیاز است این رویکردها به صورت مستمر ادامه داشته باشد تا نتایج آن برای مردم شهرستان لنجان ملموس تر باشد که البته این رویکردها در دوره جدید به خوبی دنبال می شود.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد : در گستره ایران اسلامی ، هر واحد صنعتی که محصولات جدید تولید کند افتخار،توانایی و غرور ملی را به تک تک هموطنان عزیزمان هدیه داده است.
ذوب آهن اصفهان نیز با تولید محصولات استراتژیکی مانند ریل،سبد مقاطع ساختمانی و … افتخار،ایمنی و آرامش را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان آورده است زیرا این محصولات قبلاً در لیست واردات قرار داشت اما در حال حاضر با توان و اندیشه فرزندان این مرز و بوم تولید و صادر می شود. با توجه به قرار گیری این کارخانه بزرگ در محدوده جغرافیایی شهرستان لنجان، به نوعی این دستاوردهای بزرگ با فرهنگ این شهرستان در بخش های گوناگون عجین شده است.
یونسی بیان کرد : ذوب آهن اصفهان طی تعامل با سازمان نظام مهندسی،شهرداری ها،دهیاری ها و سایر مراجع ذیربط می تواند در راستای مقاوم سازی ساختمان ها،سبد محصولات ساختمانی خودش را بیشتر معرفی نمایند تا این محصولات استاندارد، بیش از گذشته در پروژه های گوناگون به کار گرفته شود و ما نیز به عنوان مجموعه فرمانداری شهرستان، آمادگی خودمان را در این زمینه اعلام می نماییم.