۳۱۲ نفر از سارقین، قاتلین، مجرمین جرایم مسلحانه، آدم ربایی و همچنین متجاوزین به عنف در چهارمین طرح کاشف دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده پلیس انتظامی تهران گفت: این افراد به سرقت ۱۷۱۵ مورد اعتراف در قالب ۶۱ باند فعالیت می‌کردند و به عنوان مثال […]

۳۱۲ نفر از سارقین، قاتلین، مجرمین جرایم مسلحانه، آدم ربایی و همچنین متجاوزین به عنف در چهارمین طرح کاشف دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده پلیس انتظامی تهران گفت: این افراد به سرقت ۱۷۱۵ مورد اعتراف در قالب ۶۱ باند فعالیت می‌کردند و به عنوان مثال ۱۸ باند سارقان منزل بودند و ۱۳ باند هم از سارقین خودرو و لوازم خودرو بودند.

او گفت: سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر و همچنین ۸ میلیارد ریال از اموال سرقتی بانک ملی هم کشف شد که این افراد با فروش برخی از اجناس مسروقه یک ویلا در شمال می‌خرند که این افراد دستگیر شدند و بالغ بر ۸ میلیارد تومان از اموال مسروقه آنان توقیف شد.

رحیمی با اشاره به مشارکت پلیس اقتصادی در این طرح گفت: در این طرح بالغ بر سه و نیم میلیارد اقلام کالای قاچاق اعم از کالا‌های قاچاق لوازم خودرو، لوازم جانبی خودرو کشف و ضبط شده است.

رحیمی گفت: در این سه مرحله در مجموع چهل نفر دستگیر شدند که بیشتر در زمینه سوداگری ارزی فعالیت داشتند. ۱۷ نفر از متهمان دلالان ارزی دستگیر شدند. ۱۱ نفر از افراد که از کارت ملی افراد مستضعف سوء استفاده می‌کردند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: پلیس با کسانی که می‌خواهند امنیت شهر را به چالش بکشند به شدت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در شعار امسال هفته فراجا گفت: ان شالله از روز سیزدهم مهرماه، با شعار پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس هفته فراجا آغاز خواهد شد. امیدواریم بیشتر از گذشته نسبت به انجام وظایف خود تلاش کنیم و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.