سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ریزش آوار یک بنای قدیمی در محدوده خیابان هلال احمر و مصدومیت چهار نفر از کارگران خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ، از ریزش آوار یک بنای قدیمی در جنوب پایتخت محدوده خیابان هلال احمر خبر داد و گفت: در […]

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ریزش آوار یک بنای قدیمی در محدوده خیابان هلال احمر و مصدومیت چهار نفر از کارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ، از ریزش آوار یک بنای قدیمی در جنوب پایتخت محدوده خیابان هلال احمر خبر داد و گفت: در ساعت ۱۳:۳۳ ظهر امروز حادثه آوار یک منزل قدیمی در محدوده خیابان هلال احمر به سامانه تلفنی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد و ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و در مدت زمان حدود ۲ دقیقه به محل رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: یک بنای قدیمی دو طبقه که در آن چهار کارگر مشغول تخریب بودند به ناگهان پس از ریزش طبقه دوم تخریب شد و تمام کارگران زیر آوار محبوس شدند.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات آواربرداری را آغاز کردند و هر چهار نفر را زنده اما آسیب‌دیده از زیر آوار خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند و عملیات در پایان ۱۴:۳۰ به پایان رسید.