در سال ۹۵ با تصویب قانون واگذاری عابربانکها به اشخاص و اصناف به صنعتی پر سود و مظمئن تبدیل گردید. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از بازار، در سال ۹۵ با تصویب قانون واگذاری عابربانکها به اشخاص و اصناف به صنعتی پر سود و مظمئن تبدیل گردید. زیرا طرحی با عنوان خودپرداز […]

در سال ۹۵ با تصویب قانون واگذاری عابربانکها به اشخاص و اصناف به صنعتی پر سود و مظمئن تبدیل گردید.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از بازار، در سال ۹۵ با تصویب قانون واگذاری عابربانکها به اشخاص و اصناف به صنعتی پر سود و مظمئن تبدیل گردید. زیرا طرحی با عنوان خودپرداز های خارج از شعب بانک تصویب شده که به واسطه این قانون، خرید خودپرداز خارج از شعب بانک برای تمام اشخاص حقیقی و حقوقی آزاد شد به موجب این طرح شراکت با بانک دی و بانک شهر با خرید دستگاه خودپرداز امکانپذیر شد.
نحوه کسب درآمد از عابر بانک های شخصی به این صورت میباشد که شما با خرید دستگاه از شرکت تهران خودپرداز به ازای کارکرد و میزان ترکنش ها و برداشت وجه از دستگاه کارمزدی از مشتری کسر می گردد.
خریداران محترم می توانند با خرید خودپرداز و اتصال آن به دستگاه شبکه شتاب در درآمد حاصل از عابر بانک سهیم شوند. جهت خرید دستگاه خودپرداز شخصی با شماره ۰۹۹۰۹۰۴۴۰۶۶ تماس حاصل فرمایید.

نحوه سود دهی بانک شهر و بانک دی

طبق بخشنامه بانک مرکزی برای هر تراکنش که در شبکه شتاب انجام میشود کارمزدی در نظر گرفته شده و کارمزد مشخصی به بانکی که تراکنش در آن انجام شده تعلق میگیرد. حال بانک شهر و بانک دی طرحی به نام خودپردازهای مشارکتی خارج از شعبه در نظر گرفته اند که درآمد حاصل از خودپرداز درصدی مشخص تقسیم.

درصد سود بنا به سیاست بانک ها متفاوت است اما به طور میانگین بانک ها با دادن ۶۰ درصد از این سود طرح خودپردازهای مشارکتی را ارائه کرده اند و اشخاص با خرید دستگاه های خودپرداز در سود آن با بانک شریک شده و به صورت ماهیانه کارمزد خود را دریافت می کنند. طبق آخـرین بخشنامه بانک مـرکزی در ازای برداشت هر ۱ میلیون تومان از خودپرداز شما مبلغـی معادل ۱.۱ درصد سود تعلق می گیرد
.با احتسـاب بـرداشت حداقـل ۱۰میلیون تومان در روز از دستگاه درکنار سایر تراکنش ها همانند انتقال وجه (۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان فقط برای پذیرنده) پرداخت قبض واعلام موجودی و…می توان به راحتی رقمی بین چهار تا شش میلیون تومان درماه را به عنوان سود متصور شد.

سوئیچ بانکی چیست؟

نرم افزار بانکی که دستگاه عابر بانک را به سیستم شتاب بانکی کشوری متصل میکند که فقط توسط بانکها و موسسهای مالی مورد تاییدبانک مرکزی امکان پذیر خواهد بود
در سوئیچ بانک دی، ارتباط دستگاه با بانک از طریق روتر بوده و کارمزد سوئیچ بانک دی نیز ۶۵ درصد است که دارای بالاترین کارمزد بین بانک هایی است که آن ها نیز به اشخاص سوئیچ بانکی ارائه می کنند.

شرایط خرید دستگاه خودپرداز

به طور کلی هر فردی می توانند اقدام به خرید دستگاه خودپرداز کند. خرید دستگاه atm شرایطی دارد که تقریبا هر فردی می تواند به راحتی آن ها را فراهم کند.
با خرید دستگاه atm از شرکت تهران خودپرداز، قراردادی بین بانک و خریدار بسته می شود که در آن بانک در سود حاصل از تراکنش های دستگاه عابر بانک با خریدار شریک شود و خریدار یا پذیرنده به حسن انجام کار متعهد میشود.

شرایط مکانی جهت خرید دستگاه خودپرداز

در شهر های کوچک که امکانات کمتری برای عامه مردم وجود دارد از طرف بانک شرط خاصی مطرح نشده است و امنیت دستگاه و کسانی که از دستگاه استفاده می کنند در الویت است و به این خاطرنصب دوربین از دو سمت در قسمت جلوی دستگاه و یک دوربین در قسمت پشت دستگاه الزامی است.
در شهر های بزرگ نیز در اکثر نقاط ممانعت نصب از طرف شهرداری یا بانک وجود ندارد مگر اینکه در کمتر از ۲۰۰ متری محل نصب، دستگاه دیگری وجود داشته باشد. البته درصورتی که ملک استیجاری باشد، باید رضایت نامه کتبی از از مالک توسط مستاجر تهیه شود. جهت آشنایی با انتخاب یک مکان خوب برای دستگاه خودپرداز خود مقاله ” بهترین مکان برای نصب خودپرداز” را مطالعه فرمایید.