محبوبیت پلیس کردستان نشان از خدمت و مردم داری است/ اقدامات انتظامی کردستان قابل تقدیر است استاندار استان با بیان اینکه اقدامات انتظامی استان قابل تقدیر است، گفت: محبوبیت پلیس کردستان نشان از خدمت و مردم داری است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در دیدار با […]

محبوبیت پلیس کردستان نشان از خدمت و مردم داری است/ اقدامات انتظامی کردستان قابل تقدیر است

استاندار استان با بیان اینکه اقدامات انتظامی استان قابل تقدیر است، گفت: محبوبیت پلیس کردستان نشان از خدمت و مردم داری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در دیدار با سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان و دیگر مسئولان انتظامی استان با قدردانی از تلاش ها و اقدامات شبانه روزی کارکنان انتظامی در ایجاد نظم و امنیت، بیان داشت: خوشبختانه انتظامی کردستان در بین مردم محبوبیت ویژه ای دارد که این مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه از نزدیک شاهد تلاش و کوشش مجموعه انتظامی هستیم، افزود: صبر و استقامت کارکنان انتظامی استان در ماموریت های متعدد بیانگر این مهم است.

استاندار استان کردستان گفت: مدیریت خوب فرمانده انتظامی کردستان سردار ”علی آزادی ” کارنامه درخشانی در استان در حوزه نظم و امنیت برجای گذاشته است که این امر در سایه مجاهدت و ایثار است.

زارعی کوشا بابیان اینکه استان کردستان شرایط ویژه ای دارد، تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان نظام همواره به دنبال ایجاد ناامنی در این استان بوده اند که با هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی به اهداف پلید خود نرسیده و همواره ناامیده شده اند.
زارعی کوشا در پایان جمع آورای معتادان متجاهر و ساماندهی آنان را از اولویت ها دانست و افزود: اقدامات خوبی در دستور کار قرار دارد چرا که وجود معتادان متجاهر در داخل شهر موجب سلب آسایش شهروندان می شود.

سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت ، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و از آمادگی انتظامی استان در جهت حفظ امنیت و آرامش شهروندان خبر داد و گفت: بحمدالله کارکنان انتظامی استان به صورت شبانه روزی در جهت برقراری نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
وی به اقدامات انتظامی استان اشاره کرد و افزود: با تلاش و کوشش کارکنان در استان شاهد هیچ گونه رخداد امنیتی نبوده ایم.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مجموعه استانداری اقدامات خوبی در جهت آرامش شهروندان انجام داده است گفت: ان شاالله شاهد موفقعیت هرچه بیشتر مجموعه استان در جهت خدمت به مردم با فرهنگ استان باشیم.
گفتنی است در این دیدار به مناسبت هفته دولت لوح یادبود از سوی فرمانده انتظامی استان به استاندار محبوب کردستان اهداء شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان