رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به تعطیلی های آخر هفته که بعلت گرمای بی سابقه کشور اعلام شده است، اکثر همشهریان این روزها را به روستاهای دارای تفرجگاه سفر میکنند که این سفرها باعث تراکم ترافیک در این راه ها شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از […]

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به تعطیلی های آخر هفته که بعلت گرمای بی سابقه کشور اعلام شده است، اکثر همشهریان این روزها را به روستاهای دارای تفرجگاه سفر میکنند که این سفرها باعث تراکم ترافیک در این راه ها شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه تعطیلی های آخر هفته که بعلت گرمای بی سابقه کشور اعلام شده است، سبب شد اکثر همشهریان، این روزها را به روستاهای دارای تفرجگاه سفر کنند که این سفرها باعث تراکم ترافیک در این راه ها شده است، توصیه کرد: بعلت تراکم ترافیک، از رانندگان میخواهیم در این راه ها با صبر و حوصله رانندگی کنند و از هر گونه سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ در راه های روستایی خودداری نمایند.

وی نیز تاکید کرد: با توجه به تردد خودروهای کشاورزی در این راه ها، رانندگان وسایل نقلیه حتما مواظب حرکت این خودروها که در این راه ها تردد می کنند، باشند تا شاهد حوادث تلخی نباشیم.