کشف یک خودروی بمب‌گذاری شده در خیابان شهید بهشتی تهران فرمانده انتظامی تهران از کشف یک خودروی بمب‌گذاری شده در خیابان شهید بهشتی تهران خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۸ روز جاری جمعه مورخه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲، یکی […]

کشف یک خودروی بمب‌گذاری شده در خیابان شهید بهشتی تهران

فرمانده انتظامی تهران از کشف یک خودروی بمب‌گذاری شده در خیابان شهید بهشتی تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۸ روز جاری جمعه مورخه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲، یکی از شهروندان تهرانی در تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وجود بسته‌ای مشکوک در زیر خودرو سواری شخصی‌اش خبر داد که این خبر ماموران گشت ۱۱۰ تهران بزرگ را به محل اعلام شده در خیابان شهید بهشتی تهران کشاند.

در بررسی اولیه بسته مشکوک چسبیده شده در زیر خودرو مشاهده شد، بنابراین ماموران متوجه بمب گذاری خودرو مذکور شدند.

ماموران بلافاصله نسبت به ایمن سازی منطقه و ایجاد فاصله مطمئنه از خودرو اقدامات لازم را انجام دادند و محدودیت تردد در خیابان شهید بهشتی اعمال و در فاصله زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه، تیم چک و خنثی سازی بمب در محل حاضر و نسبت به خنثی سازی بمب اقدام کردند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که صاحب خودرو فاقد هرگونه مسئولیت اجرایی مهم در دستگاه‌های دولتی است. با توجه به تحقیقات اولیه به نظر می‌رسد، انگیزه بمب گذاری به دلیل اختلافات شخصی بوده است. اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.