اعتراف به ۲۳ فقره سرقت در سنندج فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۳ فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و محتویات […]

اعتراف به ۲۳ فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۳ فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و محتویات داخل خودرو در سنندج موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ سنندج یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی طی یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری متهم در مخفیگاهش شدند.
فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت کابل برق و ۱۲ فقره قطعات و محتویات داخل خودرو در سنندج بیان داشت: در همین راستا یک مالخر نیز دستگیر شد.
سردار آزادی با بیان اینکه در این رابطه مقادیری اموال سرقتی از مخفیگاه متهم کشف شد، گفت: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.