فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: نقش مخابرات در دوران دفاع مقدس بسیار چشم گیر بود بطوریکه موجب تغییر در برخی نبرد‌ها می‌شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ،امیرغلامعلیان درهمایش نقش محوری مخابرات ارتش در دوران دفاع مقدس وتجلیل ازخانواده شهید رحیمی و ۳۰ نفر از پیشکسوتان عرصه […]

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: نقش مخابرات در دوران دفاع مقدس بسیار چشم گیر بود بطوریکه موجب تغییر در برخی نبرد‌ها می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ،امیرغلامعلیان درهمایش نقش محوری مخابرات ارتش در دوران دفاع مقدس وتجلیل ازخانواده شهید رحیمی و ۳۰ نفر از پیشکسوتان عرصه مخابرات جنگ تجلیل گفت: در دوران جنگ نقش برخی رسته‌ها در دوران دفاع مقدس همچون حوزه سخت افزاری جنگ چندان ملموس نبود، اما نقشی چشمگیر در انجام عملیات‌ها داشتند که یکی از مهمترین آن ارتباط و مخابرات است.وی افزود: بایستی نقش این رسته‌های پشتیبانی رزمی را برای دانشجویان افسری و نیز نسل جوان تبیین و تشریح شود و ظرفیت‌های موجود نیز مطرح و برای کار‌های آینده برنامه ریزی کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت:یک عملیات موفق از بخش‌های مختلف پشتیبانی و حمایت می‌شد و اکنون نیز مخابرات نیرو‌های مسلح ما توانسته با بهره گیری از توان جوانان کشور و دانش بومی به بالاترین درجه از علم روز برسد.

امیر غلامعلیان تاکید کرد: در دوران جنگ همه ظرفیت‌ها در اختیار نیرو‌های مسلح بود و اکنون نیز نیاز است برای مقابله با تهدیدات و بحران‌ها ظرفیت‌های کشور با نیرو‌های مسلح در تعامل باشند.