معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به انتشار نخستین فراخوان افراد داوطلب پست‌های مدیریتی اعلام کرد: در این فراخوان مشخصات و توانایی‌های افراد دریافت و بر مبنای شایسته‌گزینی، افراد مستعد به کار گیری می شوند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل پایگاه اطلاع رسانی دولت و به […]

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به انتشار نخستین فراخوان افراد داوطلب پست‌های مدیریتی اعلام کرد: در این فراخوان مشخصات و توانایی‌های افراد دریافت و بر مبنای شایسته‌گزینی، افراد مستعد به کار گیری می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارتخانه متبوع با اشاره به برگزاری سیصد و سی مین نشست مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه در این وزارتخانه اظهار داشت: در نشست فوق دو نکته موردتاکید قرار گرفت. اول آنکه مهمترین مزیت رقابتی سازمان‌ها سرمایه‌های انسانی با کیفیت و بهره‌ور هستند زیرا این مزیت هم قابل تقلید نیست و هم ایجاد دوباره آن دشوار است. همچنین ابزار اجرای برنامه های پیشرفت نظام اداری کشور است از همین رو چنانچه می‌خواهیم برنامه‌های پیشرفت به درستی تدوین و اجرا شود باید حتما نظام اداری سالم،توانمند و کارآمدی داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در وزارت راه و شهرسازی تمامی تلاش این است تا مدیریت راهبردی منابع انسانی را داشته باشیم و از همین رو موضوع مدیریت و برنامه استعدادیابی را در دستور کار داریم و اولین فاز ظرف روزهای آتی با انتشار فراخوان جذب داوطلبان در نظام اداری راه و شهرسازی ستاد و استان‌ها کلید می‌خورد.
اسلامیان افزود: با انتشار نخستین فراخوان افراد به شکل خوداظهاری افرادی که داوطلب پست‌های مدیریتی هستند مشخصات و توانایی‌های خود را اعلام می‌کنند که ما نیز بر مبنای شایسته‌گزینی افراد مستعد را به کار می‌گیریم.
وی در خصوص ترمیم حقوق کارکنان نیز توضیح داد: ترمیم حقوق شاغلان و بازنشستگان هم برای ستاد مرکزی و هم برای ادارات کل استان‌ها اعمال خواهد شد که با مجوزهای قانونی که اخذ شده است در نیمه دوم امسال این موضوع ترمیم خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نیز اعلام کرد: تمامی تلاش این است تا روابط استخدامی همکاران با وزارت راه و شهرسازی را یکپارچه کنیم. تعدد روابط استخدامی نه به صلاح فرهنگ سازمانی است و نه موجب کارآمدی سازمان اداری می‌شود.
سیصد و سی مین نشست مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه با حضور ایمان اسلامیان معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، سلمانی معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی و اعضای مجمع مدیران منابع انسانی تمامی دستگاه‌های اجرایی در ساختمان دادمان برگزار شد.