احداث باغ موزه ادای دین به مقام شهدا است استاندار  کردستان با بیان اینکه احداث این باغ موزه وظیفه و فرصتی برای ادای دین به مقام شهدای گرانقدر است گفت؛ تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات این پروژه مورد نیاز به کار خواهیم گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل […]

استاندار  کردستان با بیان اینکه احداث این باغ موزه وظیفه و فرصتی برای ادای دین به مقام شهدای گرانقدر است گفت؛ تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات این پروژه مورد نیاز به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کردستان که در سنندج آغاز شد اظهار داشت: امیدواریم باغ موزه کردستان در کشور سرآمد شود.
وی افزود برای ماندگاری حماسه های دفاع مقدس مستندی از این دوران درخشان ثبت شود.
استاندار کردستان اظهار امیدواری کرد این کار با جدیت پیگیری  و برای تخصیص اعتبارات رییس جمهور محترم نگاه ویژه ای داشته باشند.
زارعی کوشا با بیان اینکه ساخت موزه دفاع مقدس خیلی دیر شروع شد، گفت:امیدواریم افتخار بهره برداری از این طرح مهم، به دولت سیزدهم برسد و این پروژه، فرصتی برای ارتباط بین نسل های گذشته و آینده باشد.
وی تاکید کرد:دشمن طی سال های گذشته، بر تحریف تاریخ انقلاب و دفاع مقدس تمرکز کرده تا جای شهید و جلاد و خائن و خادم را عوض کند و آن را به نسل جوان القا کند، لذا وظیفه داریم مستندات آن دوران را برای نسل جوان باقی بگذاریم.
استاندار کردستان بیان داشت: تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات مورد نیاز این پروژه بکار خواهیم گرفت.
زارعی کوشا در پایان خاطرنشان کرد:برای بعد از ماه مبارک رمضان پیشنهاد می کنم مدیران استان از باغ موزه تهران بازدیدی داشته باشند تا آن باغ موزه زیبا را از نزدیک مشاهده کنند و الگوی برای باغ موزه کردستان باشد و انشالله در استان کردستان هم باغ موزه خوبی احداث شود.