سطح بندی خادمیاران گلستان شهدا اجرا می شود حاجیان با اشاره به برنامه سطح بندی خادمیاران گلستان شهدای کشور گفت: سطح بندی خادمیاران گلستان شهدا از ابتدای آبان ماه سال جاری اجرا می شود. مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران اظهار کرد: متقاضیان خدمت در گلستان شهدا ضمن مطالعه درصورت دارا […]

سطح بندی خادمیاران گلستان شهدا اجرا می شود

حاجیان با اشاره به برنامه سطح بندی خادمیاران گلستان شهدای کشور گفت: سطح بندی خادمیاران گلستان شهدا از ابتدای آبان ماه سال جاری اجرا می شود.

مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران اظهار کرد: متقاضیان خدمت در گلستان شهدا ضمن مطالعه درصورت دارا بودن شرایط، بادر دست داشتن مستندات می‌توانند به معاونت نیروی انسانی جهت تعیین سطح در روزهای پنج شنبه هر هفته مراجعه نمایند.

وی افزود: خادمیاران گلستان شهدا بر اساس میزان تحصیلات سابقه خدمت و گذراندن دوره های آموزشی جهت ارائه خدمت بهتر سطح بندی می شوند.

حاجیان ادامه داد: خادمیاران درچهار سطح ۱و۲و۳وسطح عالی بعداز گذراندن دوره آموزشی بدوخدمت وضمن خدمت سطح بندی خواهند شد.

جانشین خادمیاران گلستان شهدا بیان کرد: در این دوره ها مباحثی از قبیل :آشنایی با محیط گلستان شهدا، مهارت های خدمت، مبانی فضیلت خدمت، مباحث اعتقادی و اخلاقی،اشنایی با سیره شهدا و انبیاء و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت از دیدگاه قرآن و روایات بیان خواهد شد.

وی اذعان کرد: در دوره های ضمن خدمت مباحث به صورت تخصصی با ارائه گواهی پایان دوره باکسب نمره حد نصاب خواهد بودکه بعد از آزمون ومصاحبه به سطوح بالاتر ارتقا خواهند یافت.

حاجیان سطح یک خادمیاران را مربوط به خادمیاران متقاضی خدمت در سه ماهه اول بیان کرد و گفت: خادمیاران سطح یک دوره های آموزشی بدو خدمت را گذرانده و در آن آزمون نمره قبولی کسب نموده اند.

و درسطح دو خادمیارانی حضور دارند که به طور متوالی ومنظم در شیفت های خدمت در سه ماهه اول حاضر شده‌اند و دوره های تخصصی ضمن خدمت مربوط به آشنایی با محیط گلستان شهدا از قبیل قطعه شناسی شناخت شهدای شاخص راگذراده اند و دارای تسلط کافی در راهنمای زائرین گلستان شهدا هستند بعد از قبولی درازمون و مصاحبه در این سطح قرار می گیرند.

جانشین خادمیاران گلستان شهدا، مدت زمان رسیدن به سطح ۳ را در بازه زمانی یک ساله بیان کرد و افزود: خادمیارانی که وارد سطح ۳ می شوند دارای سابقه یک ساله خدمت در آستان مقدس گلستان شهدا خواهند بود و دوره های تخصصی شامل مهارتهای خدمت مباحث اعتقادی و اخلاقی را گذرانده و بعد از قبولی در این دوره با حکم خادم افتخاری وارد سطح عالی می شوند.

وی در پایان تاکید کرد: این سطح بندی دربین خادمیاران جهت ارائه خدمت بهتر با لباس فرم متفاوت مشخص خواهد بود.