معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: لازم است بلیط سفر اربعین در اختیار مصرف کننده واقعی با قیمت مصوب قرار بگیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه ستاد […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: لازم است بلیط سفر اربعین در اختیار مصرف کننده واقعی با قیمت مصوب قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به این که بایستی مواظبت کنیم تا اربعین حسینی به سمت قومیت گرایی و ملی گرایی نرود، بیان کرد: باید به نحوی فرهنگ‌سازی شود تا زائران اربعین حسینی حساسیتی نداشته باشند که صرفا از خدمات مواکب اصفهانی استفاده کنند. اجازه دهیم اربعین، اربعین بماند همانگونه که اباعبدالله الحسین (ع) همگان را (فارغ از دین، ملیت و قومیت) به این همایش دعوت می کند؛ سرویس دهی مواکب به زائران نیر فارغ از قومیت و ملیت انجام شود.