معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان در معیت معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان ، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان مریوان از وضعیت تردد و خدمت‌رسانی به زوار اربعین در مرز باشماق مریوان بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا اعظمی با حضور در موکب‌های مستقر در […]

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان در معیت معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان ، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان مریوان از وضعیت تردد و خدمت‌رسانی به زوار اربعین در مرز باشماق مریوان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا اعظمی با حضور در موکب‌های مستقر در مرز باشماق و پایانه مسافربری آن، در جریان نحوه خروج زائران از این مرز قرار گرفت.

اعظمی در بازدید از مرز باشماق مریوان با اشاره به ظرفیت محدود در این مرز، اظهار کرد: شرایط و زیرساخت‌ها برای تردد زوار از مرز باشماق مناسب است.

وی افزود: تعداد موکب‌ها در مرز مناسب است و تاکنون مشکلی از لحاظ اسکان و پذیرایی از زائران در شهر و مرز باشماق مریوان وجود نداشته است.

اعظمی گفت: تا پایان روز یکشنبه مورخ ۲۰ شهریور ماه تعداد ۲۸۶۴۰ نفر زائر از مرز باشماق وارد عراق شده‌اند که خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل قضایی برای زوار گرامی پیش نیامده است.

وی در پایان ضمن دیدار و گفتگو با تعدادی از زائرین، از همه مسئولانی که زمینه تردد زوار از مرز باشماق را فراهم نمودند و همچنین از کلیه پرسنلی که در این مرز در حال خدمت رسانی هستند تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است، باشماق یکی از مرزهای ۶گانه ایران برای تردد زائرین اربعین است که امسال برای اولین بار توسط هیات دولت برای تردد زوار انتخاب شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان