با راه اندازی تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه ها، ارائه خدمات غیر حضوری مشاوره ای سرعت گرفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمند سازی یارانه ها، ۶۰ خط گویا برای پاسخگویی به سوالات به پرسش ها و مشاوره به مردم راه اندازی شد. دکتر […]

با راه اندازی تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه ها، ارائه خدمات غیر حضوری مشاوره ای سرعت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمند سازی یارانه ها،

۶۰ خط گویا برای پاسخگویی به سوالات به پرسش ها و مشاوره به مردم راه اندازی شد.

دکتر امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور در ارتباط با این خبرگفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و لزوم انجام پاسخگویی به سوالات و مشاوره های مردم در سراسر کشور در حوزه یارانه ها، هموطنان گرامی می توانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور پاسخ پرسش ها و راهنمایی های خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به ارایه خدمت رسانی بهتر به آحاد مردم در سریع ترین زمان ممکن، عنوان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای دولت الکترونیک و همچنین رعایت حقوق و رفاه حال شهروندان، ۶۰ خط تلفن گویا برای ارتباط گیری مستقیم مردم با سازمان راه اندازی شد تا کارشناسان این بخش، پاسخگوی سوالات و رفع ابهامات در این زمینه باشند.

دکتر حاجتی اضافه کرد: هموطنان گرامی می توانند در تهران از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۸۵۷ و در شهرستان ها با شماره تماس ۴۳۸۵۷-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاعات خود را کسب نمایند. همچنین در ساعات اداری نیز به طور مستقیم با کارشناسان واحد پاسخگویی مشکل خود را مطرح و پیگیری نمایند و یا در صورت نیاز به سازمان های مربوطه و دفاتر همکار معرفی شوند.

دکتر حاجتی به ایجاد مکانیسم های الکترونیکی برای ثبت سوالات مردم و پیگیری آن در حوزه یارانه ها اشاره کرد و افزود: هموطنان گرامی برای دسترسی بیشتر با اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی و همچنین دریافت پاسخ پرسش های خود و سایر خدمات الکترونیکی سازمان می توانند به آدرس پایگاه اطلاع رسانی سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور به آدرس www.hadafmandi.ir مراجعه نمایند.