لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه ۶دی ١۴٠٠ در مراسمی به پاس تقدیر از فعالیت ها و اقدامات مشارکت جویانه و خلاقانه نجف‌آباد در طرح پایتخت کتاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، این لوح توسط دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ وارشاداسلامی به همراه هدایایی در آیین معرفی هفتمین پایتخت کتاب ایران به نمایندگی از مردم شهرنجف آباد به حجت الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان اصفهان و شهردار نجف‌آباد تعلق گرفت.
این هدایا به دلیل ارائه برنامه مشارکت جویانه و مردمی ، ایجاد زیرساخت های مناسب برای فعالیت بانوان، نوجوانان و سالمندان، مشارکت ادارات، سازمانها و نهادهای مختلف شهری در برنامه های پیش بینی شده، داشتن برنامه های مفید و کاربردی به نجف آباداختصاص یافت.
لوح تقدیر دکترمحمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حواله١٠٠ میلیون ریالی کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز تسهیلات مناسب برای تاسیس و نوسازی و تجهیز کتابفروشی ها و مراکز توزیع کتاب و حمایت از طرح های برگزیده کتابخوانی در این آیین به شهر نجف آباد تعلق گرفت.
خاطرنشان می شودنجف‌آباد در جشنواره پایتخت کتاب اقدامات و فعالیت های گسترده ای از جمله ارائه دهها طرح ابتکاری و خلاقانه ارائه و اجرایی کرد و با مشارکت دادن نهادهای مردمی و اداری توانست امسال برای اولین بار به عنوان شهر خلاق کتاب ایران قرار گیرد.