مبارزان فلسطینی گروه عرین الاسود با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که برنامه‌هایی برای دشمن داریم که شفای دل فلسطینیان خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،گروه مقاومت «عرین الاسود» در شهر نابلس شامگاه جمعه با صدور بیانیه‌ای وعده ضربات سخت و کاری علیه دشمن اشغالگر صهیونیستی را اعلام کرد. […]

مبارزان فلسطینی گروه عرین الاسود با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که برنامه‌هایی برای دشمن داریم که شفای دل فلسطینیان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،گروه مقاومت «عرین الاسود» در شهر نابلس شامگاه جمعه با صدور بیانیه‌ای وعده ضربات سخت و کاری علیه دشمن اشغالگر صهیونیستی را اعلام کرد.

در بیانیه این گروه فلسطینی آمده است: آنانکه گمان می‌کنند «عرین الاسود» پایان خواهد یافت یا آنانکه گمان می‌کنند اطلاعاتی از این گروه در اختیار دارند، کاملاً متوهم هستند، عزیزان ما، فرزندان ملت ما، تاج سر و دژ مستحکم ما، به شما می‌گوئیم که مجاهدان حقیقی عرین الاسود سه دسته هستند: دسته‌ای شهدا هستند که رفتند و به اذن خداوند در بهشت نعمت داده می‌شوند و دسته‌ای دیگر مجروحانی هستند که در راه تداوم مقاومت اجسادشان تکه تکه شده و دسته‌ای دیگر منتظران هستند که سربازان خداوند هستند و جز او، کسی از آنان خبر ندارد.

عرین الاسود در ادامه بیانیه خود می‌گوید: ای ملت بزرگبه ما اطمینان داشته باشید، قسم به خدایی که آسمان را بدون ستون قرار داده، اگر یک سرباز از ما باقی بماند، جان خود را برای ادامه فکر مقاومت فدا خواهیم کرد. این چه وطنی است که در آن با کسانی که خون ما را می‌ریزند، سازش می‌کنیم، چشم بزدلان به خواب نمی‌رود و خداوند سلاحی را که بکار گرفته نشود و به مقاومت و مبارزه ایمان نداشته باشد، از بین خواهد برد، اما شما برادرانمان و همرزمان و همخونان ما، شما ای وفاداران و آنانکه در زمان نبرد به فرمانده ودیع (فرمانده شهید مقاومت) گفتید که تو تنها نخواهی بود و به وعده خود وفادار بودید و نبردی قهرمانانه را به نمایش گذاشتید که هر اندازه دشمن تلاش کند نمی‌تواند نتایج آن را مخفی نگه دارد و به یاری خداوند این برملا خواهد شد،. برادران ما در گردان بلاطه و گردان جنین خداوند روسفیدتان کند و روز قیامت سربلندتان کند، در نبردها به هم خواهیم رسید و نزد خداوند توانا همدیگر را ملاقات خواهیم کرد. زنده باد سلاح صادقتان همانند وعده‌هایتان.