ایثارگرانی که در دوران جنگ تحمیلی سابقه جبهه داشته‌اند، می‌توانند برای خودشان یا فرزندانشان وام بگیرند. توجه داشته باشید که کارت ایثارگری سپاه متفاوت از کارت ایثارگری ارتش می باشد و متقاضیان می بایست برای دریافت کارت خود به ارگانی مراجعه کنند که در زمان جنگ برای حضور در جبهه در آن نام نویسی کرده […]

ایثارگرانی که در دوران جنگ تحمیلی سابقه جبهه داشته‌اند، می‌توانند برای خودشان یا فرزندانشان وام بگیرند. توجه داشته باشید که کارت ایثارگری سپاه متفاوت از کارت ایثارگری ارتش می باشد و متقاضیان می بایست برای دریافت کارت خود به ارگانی مراجعه کنند که در زمان جنگ برای حضور در جبهه در آن نام نویسی کرده بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ایثارگرانی که در دوران جنگ تحمیلی سابقه جبهه داشته‌اند، می‌توانند برای خودشان یا فرزندانشان وام بگیرند.در طول هشت سال جنگ دفاع مقدس، علاوه بر نیروهای نظامی، افراد بسیاری از سرتاسر ایران به صورت داوطلب برای حضور در جبهه های جنگ اعلام آمادگی کردند. ارتش و سپاه به عنوان دو ارگان نظامی اقدام به نام نویسی افراد می کردند به کجا ختم می شود پس از پایان جنگ دو ارگان سپاه و ارتش برای تقدیر از رزمندگانی که با شجاعت و ایثار در خط مقدم حاضر شده بودند، کارتی تحت عنوان کارت ایثارگری عرضه کردند.

توجه داشته باشید که کارت ایثارگری سپاه متفاوت از کارت ایثارگری ارتش می باشد و متقاضیان می بایست برای دریافت کارت خود به ارگانی مراجعه کنند که در زمان جنگ برای حضور در جبهه در آن نام نویسی کرده بودند.

چنانچه شما توسط ارگان ارتش به جبهه جنگ اعزام شده باشید می توانید برای دریافت و ثبت نام وام ایثارگران ارتش که شامل وام های مختلفی چون مسکن، وام ازدواج ، خودرو و … می شود اقدام کنید.

وام مسکن با کارت ایثار ارتش
سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفاه حال ایثارگران، سامانه ای را راه اندازی کرده است که متقاضیان گرامی بتوانند با مراجعه به این سامانه خدمات الکترونیکی مختلفی را دریافت نمایند.

سامانه ایثار که به نشانی اینترنتی isaar.ir راه اندازی شده است، نیاز متقاضیان را برای ثبت نام وام ایثارگران ارتش به صورت اینترنتی و غیر حضوری رفع می نماید.

همچنین ایثارگران می توانند از طریق این سامانه درخواست صدور کارت ایثارگری، دریافت فیش حقوقی ایثارگران و … دهند. در ادامه این مقاله نحوه ثبت نام وام ایثارگران ارتش را شرح خواهیم داد.