افتتاح دو مرکز ارائه خدمات سلامت در شهرستان بیجار در چهارمین روز از هفته دولت که با نام “خانواده و سلامت” نام گذاری شده است، پایگاه سلامت ولیعصر در شهر بیجار و مرکز جامع ارائه خدمات سلامت پیامبر اعظم در حسن آباد یاسوکند افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر […]

افتتاح دو مرکز ارائه خدمات سلامت در شهرستان بیجار

در چهارمین روز از هفته دولت که با نام “خانواده و سلامت” نام گذاری شده است، پایگاه سلامت ولیعصر در شهر بیجار و مرکز جامع ارائه خدمات سلامت پیامبر اعظم در حسن آباد یاسوکند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر بهرام کندایی با اعلام این خبر گفت: در چهارمین روز از هفته دولت با شعار “خانواده و سلامت”، پایگاه سلامت ولیعصر در شهر بیجار و مرکز جامع ارائه خدمات سلامت پیامبر اعظم در حسن آباد یاسوکند با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مشارکت خیرین سلامت، گفت: مرکز جامع خدمات سلامت خیرساز پیامبر اعظم کرانی با ۳۱۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار۲۷ میلیارد ریال با مشارکت خیرین سلامت از شرکت صبا نور و زرین احداث و توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان تجهیز شد که به بیش از ۱۴ هزار نفر از مردم عزیز بخش کرانی بیجار خدماتی از قبیل پزشکی، آزمایشگاهی، دندان پزشکی و مامایی ارائه می دهد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اینکه، پایگاه بهداشتی ولیعصر بیجار نیز با ۱۴۰متر مربع زیربنا و با اعتبار ده میلیارد ریالی به بهره برداری رسید، ادامه داد: این مرکز به جمعیت بیش از ۹۵۰۰ نفر ساکن در بلوار کوی کارمندان، شهرک افتاب فاز۱و۲، مسکن مهر وحلوایی بیجار کلیه خدمات بهداشتی و مراقبت ها را بصورت کامل ارائه می دهد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان