پیشتازی تاریخی استان اصفهان در تولید انواع نان کامل در کشور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان از دیرباز با دارابودن ظرفیت‌های سخت‌افزاری از جمله کارخانجات تولید آرد و واحدهای پیشرو خبازی، همواره مرجع کمی و کیفی تولید انواع نان کامل در سطح کشور بوده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان از دیرباز با دارابودن ظرفیت‌های سخت‌افزاری از جمله کارخانجات تولید آرد و واحدهای پیشرو خبازی، همواره مرجع کمی و کیفی تولید انواع نان کامل در سطح کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، در راستای توسعه و تنوع‌بخشی به ظرفیت‌های موجود تولید نان کامل در استان، جلسه «کمیته احیای نان کامل در استان اصفهان» با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضاء برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی و گزارش دستگاه‌های اجرایی در زمینه آخرین اقدامات صورت‌گرفته جهت توسعه بیش از پیش تولید و عرضه نان کامل در استان، بر تسریع این موضوع در قالب شیوه‌نامه «آرد و نان کامل و نظارت بر آن» ابلاغی توسط شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور، تأکید و اقدامات آتی توسعه‌ای – اجرایی مورد تصویب قرار گرفت.

محمود حقیقت‌سرشت در حاشیه این نشست، گفت: تولید و عرضه نان و در کل مواد غذایی سالم و کامل، از اولویت‌های حکمرانی در کشور است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: استان اصفهان از دیرباز با دارابودن ظرفیت‌های سخت‌افزاری از جمله کارخانجات تولید آرد و واحدهای پیشرو خبازی و همچنین دانش فنی و نیروی انسانی توانمند، همواره مرجع کمی و کیفی تولید انواع نان کامل در سطح کشور بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های شاخص استان اصفهان در کشور، می‌تواند در تأمین شاخصه سلامت و امنیت غذایی ملی نقش مؤثری را ایفا کند.