خودداری از تردد در محورهای غربی و جنوبی استان اصفهان رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بارش شدید برف در محورهای غربی و جنوبی استان از رانندگان خواستان از ترددهای غیر ضروری به محورهای مذکور خودداری کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: از صبح امروز […]

خودداری از تردد در محورهای غربی و جنوبی استان اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بارش شدید برف در محورهای غربی و جنوبی استان از رانندگان خواستان از ترددهای غیر ضروری به محورهای مذکور خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: از صبح امروز محورهای غرب استان و همچنین محورهای جنوب به سمت سمیرم با بارش شدید برف همراه است باعث کاهش دید رانندگان و کندی عبور و مرور شده و به همین دلیل از رانندگان می خواهیم از تردد های غیر ضروری به محورهای غربی و جنوبی استان خودداری کنند.

وی افزود: همچنین در گردنه های “ملا احمد” و “ظفرقند” با مه غلیظ و کاهش دید شدید افقی مواجه هستیم که به رانندگانی که قصد عبور از این گردنه ها را دارند توصیه می کنیم در مکانی امن توقف کرده و پس از مناسب شدن شرایط جوی به راه خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: رانندگان بایستی تردد های جاده ای خود از سالم بودن سیستم روشنایی، چراغ بزرگ و نورپایین و مه شکن های خودرو اطمینان حاصل کرده و حتماً فاصله خود با خودروی جلویی را رعایت کنند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه در سایر محورهای استان هم بارش شدید باران را داریم اظهار داشت: لازم است رانندگان هنگام تردد در جاده های لغزنده سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند تا شاهد وقوع تصادف و بروز مشکلات برای رانندگان نباشیم.