شهرستان سروآباد ظرفیتهای انسانی، هنری واشتغالزایی زیادی دارد/ افراد متخصص وکاردان در سایه بی توجهی برخی مسئولین به حاشیه کشانده شداند دکتر انور سقزی معاونت نهضت اجتماعی جوانان قرارگاه قرب بقیهالله اعظم استان کردستان و صالح چوپانی مسئول نهضت اجتماعی شهرستان سروآباد با رئیس بهزیستی این شهرستان در جهت امضا تفاهم نامه نهضت دیدار و […]

شهرستان سروآباد ظرفیتهای انسانی، هنری واشتغالزایی زیادی دارد/ افراد متخصص وکاردان در سایه بی توجهی برخی مسئولین به حاشیه کشانده شداند

دکتر انور سقزی معاونت نهضت اجتماعی جوانان قرارگاه قرب بقیهالله اعظم استان کردستان و صالح چوپانی مسئول نهضت اجتماعی شهرستان سروآباد با رئیس بهزیستی این شهرستان در جهت امضا تفاهم نامه نهضت دیدار و گفت گو کردند.

به گزارش خبرنگار نهضت اجتماعی جوانان قرارگاه قرب بقیهالله اعظم استان کردستان؛ دکتر انور سقزی معاونت نهضت اجتماعی جوانان استان کردستان و صالح چوپانی مسئول نهضت اجتماعی جوانان شهرستان سروآباد روز پنجشنبه با سرکار خانم سلیمانی رئیس بهزیستی شهرستان سروآباد با هدف تبیین وامضا تفاهم نامه نهضت اجتماعی با بهزیستی این شهرستان، دیدار و گفت گو کردند.

دکتر انور سقزی اظهار داشت: نهضت اجتماعی جوانان قرارگاه قرب بقیهالله اعظم
در استان کردستان همزمان با سایر استانهای دیگر کشور، بر مبنای آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای محرومیت زدایی و اشتغالزایی و همچنین خود کفایی افراد صاحب سبک و ایده فعالیت می کند.

دکتر سقزی گفت: امضا تفاهم نامه نهضت اجتماعی جوانان با سازمان بهزیستی می تواند راهکار بسیار مناسبی در جهت شناسایی سریع پتانسیلهای ارزشمند ونیروی کار فعال تاثیرگذار باشد،چرا که بنیان واساسنامه هر دو، باهدف کمک به نیازمندان، رفع محرومیت زدایی،ایجاد اشتغالزایی و….می باشد که خوشبختانه نهضت اجتماعی جوانان استان کردستان تا کنون در این راستا گامهای ارزنده ای برداشته اشت است.

وی تعامل و تبادل میان نهضت اجتماعی جوانان و سازمان بهزیستی را امری ارزشمند عنوان کرد وافزود: معرفی افراد توانمند از طرف بهزیستی به اعضای نهضت در جهت ایجاد مقوله مهم اشتغالزایی ومحرومیت زدایی باعث ایجاد انگیزه، اعتماد بنفس وخودباوری افردی میشود که سالهاست در سایه بی توجهی برخی از مسئولین در حاشیه مانده اند و تمام هنر، تجربیات و تخصص آنها به دست فراموشی سپرده شده است.

صالح چوپانی مسئول نهضت اجتماعی جونان شهرستان سروآباد نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: نهضت اجتماعی وبهزیستی هر دو در یک راستا در جهت خدمت جهادی به خلق و جامعه فعالیت می کنند.

چوپانی با اشاره به اهداف نهضت در راستای ایجاد اشتغالزایی مشاغل خرد و بزرگ، حمایت از افراد کار آفرین و همچنین شناسایی نیروهای جهادی و توانمند گفت: کارگاه تولیدی چند منظوره خانم ضیائی در شهرستان قروه می تواند در راستای اشتغالزایی برای چند نفر بصورت مستیم مثمر ثمر باشد. لذا، بایستی زمینه فروش آثار این بانوی هنرمند را بصورت معرفی یک برند و در قالب پنجشبه بازار یا جمعه بازار فراهم کنیم تا هم برای ایشان ایجاد انگیزه باشد وهمچنین آثارشان بعد از مرحله معرفی در غرفه ها یی بفروش برسد.

مسئول نهضت اجتماعی شهرستان سروآباد افزود:شهرستان سروآباد ظرفیتهای انسانی، هنری واشتغالزایی زیادی دارد که ما از طریق نهضت اجتماعی جوانان طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در تلاشیم تا این ظرفیتها را هر چه زودتر شناسایی کنیم و در حد توان هر کدام از این افراد، زمینه اشتغالزایی خرد وبزرگ را فراهم کنیم تا انشالله در کمترین زمان ممکن به خروجی مثبت کلمه ارزشمند مقام معظم رهبری( باعنوان برون رفت مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور و همچنین استان کردستان و شهرستان سروآباد برسیم)