احمد لطفی فرماندار تنگستان در آیین معارفه مشاور امور ایثارگران خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت: باعث افتخار بنده حقیر است که اولین انتصاب کاری من در حوزه خانواده شهدا و ایثارگران اتفاق می‌افتد، که از ابتدا برنامه و نیت‌ من همین بود. 💠لطفی خاطرنشان کرد: بدون شک جایگاه امروز ایران اسلامی در سطح […]

احمد لطفی فرماندار تنگستان در آیین معارفه مشاور امور ایثارگران خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت: باعث افتخار بنده حقیر است که اولین انتصاب کاری من در حوزه خانواده شهدا و ایثارگران اتفاق می‌افتد، که از ابتدا برنامه و نیت‌ من همین بود.

💠لطفی خاطرنشان کرد: بدون شک جایگاه امروز ایران اسلامی در سطح آسیا، خاور میانه و بین‌الملل، اقتدار و پیشرفت و بالندگی آن مدیون، از خودگذشتگی شهدا، آزادگان و رزمندگان است.

💠وی خطاب به خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندکان با اشاره به اینکه اگر توفیقاتی در سطح دنیا داریم مدیون شما عزیزان هستیم، اضافه کرد: نقش سردار سلیمانی در چند کشور عراق و سوریه و یمن بسیار بارز بود و با روحیه مجاهدانه خود زمینه‌ای را فراهم کردند که تمام کشورهای اسلامی با آن امکانات در آن مانده و عکس نقشه‌های شوم دشمن اتفاق بیفتد.

💠مقام عالی دولت تصریح کرد: دولت مردمی اقای رییسی مصمم است که هم در گفتار، هن عمل و هم در رفتار، سیره عملی شما عزیزان را اجرایی کند.

💠لطفی افزود: همین حضور رییس جمهور در بین مردم تنگستان، نشان از روحیه جهادی و مردمی ایشان داشته که سعی دارد رفتار عملی شماها را در این دولت جاری کند.

💠فرماندار تنگستان ابراز امیدواری کرد که با حضور اقای دلپذیر و راهبردهای اقای دشتی و همراهی شما ایثارگران و رزمندگذن، روحیه جهادی و خدمتگزاری را در شهرستان نهادینه کنیم.

💠فرماندار ضمن بیان اینکه باید اعتراف کنیم که در حوزه خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران غفلت‌هایی داشتیم، تاکید کرد: از همه ظرفیتپهایی که در سطح دولت مغفول مانده برای کمک به این خانواده‌ها استفاده کنیم.

💠وی با اشاره به اینکه هنوز هم مسولین به خانواده شهدا و ایثارگران نیازمند هستند، گفت: برای اشتغال فرزندان خانواده‌ها و برای راه‌اندازی هر کسب و کاری، ما پشتیبانی و حمایت لازم را خواهیم داشت.

💠در پایان این نشست که با حضور یوسف دشتی مشاور امور ایثارگران استاندار بوشهر برکزار شد، آقای مصطفی دلپذیر بعنوان مشاور امور ایثارگران فرماندار تنگستان معرفی شد.

◽️روابط‌عمومی فرمانداری تنگستان

خبرنگار :متین نادر طهرانی