فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۷۰ تن شکر خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ شهر پیربکران از توابع شهرستان […]

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۷۰ تن شکر خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ شهر پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان با اشرافیت اطلاعاتی خود مطلع شدند ۲ دستگاه خودروی کامیون کشنده و یک دستگاه کامیونت باری درحال تخلیه شکرهای قاچاق در یکی از مناطق این شهر هستند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی، محل مذکور را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در این رابطه ۲ خودرو که در حال تخلیه شکر بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان عنوان داشت: در این عملیات در مجموع ۷۰ تُن شکر خارجی قاچاق کشف و ۴ نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ هادیان در خاتمه با بیان اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۱۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.