مجلس طراز جمهوری اسلامی «مدرس محور» است امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: مجلس طراز جمهوری اسلامی مجلس «مدرس محور» است که با اقتدار مقابل زورگویی های دشمنان ایستادگی کرده و مصالح ملت را دنبال کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ حجت‌الاسلام احمد محمودی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه ارتکاب معاصی انسان […]

مجلس طراز جمهوری اسلامی «مدرس محور» است

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: مجلس طراز جمهوری اسلامی مجلس «مدرس محور» است که با اقتدار مقابل زورگویی های دشمنان ایستادگی کرده و مصالح ملت را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ حجت‌الاسلام احمد محمودی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه ارتکاب معاصی انسان را از این راه دور می‌سازد اظهار کرد: هدف از خلقت انسان رسیدن به کمال و سعادت حقیقی او است و خداوند نیل به این سعادت را اطاعت از خودش قرار داده است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با تبیین اینکه توفیق آن است که خدا اسباب را به نحوی منظّم کند که بنده را به عمل صالح بکشاند یا پاره‌ای از علل معصیت را ایجاد نکند تصریح کرد: اطاعت خدا و انجام عبادت و عمل نیک توفیق الهی است و این رویکرد و توفیق عنایت و لطف خداست.

وی افزود: باید از خداوند متعال دوری از گناه و معصیت درخواست کنیم، خداوند در قرآن نسبت به انجام برخی گناهان می‌فرماید که از این معصیت‌ها دوری کنید، زیرا در صورت نزدیکی دچار وسوسه شیطان خواهید شد و خداوند نیرویش را در اختیار بشر قرار داده تا در مسیر خیر به کار بگیرد و از آن سوءاستفاده نکند.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به اینکه ناوشکن ایرانی دیلمان، جلوه‌ای دیگر از توان صنایع دفاعی در تأمین نیازهای اقتدار آفرین، توانمندی دریایی ایران و سربلندی ایران اسلامی است ادامه داد: ناوشکن‌های ساخت دست جوانان و صنعتگران میهن‌مان آن هم در دوران اوج تحریم‌ها، ظرفیت و توانایی حضور در تمام نقاط جهان را بااقتدار و سربلندی دارد.

وی با ابراز نفرت از آغاز دوباره جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار کرد: برخی از دولتمردان کشورهای غربی نسبت به این جنایات سکوت کرده‌اند، در این راستا رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان، فرمودند که عملیات طوفان‌الاقصی ادامه خواهد داشت، زیرا این طوفان گرچه علیه رژیم صهیونیستی، اما در راستای آمریکازدایی بود، زیرا آمریکا خواب‌های آشفته‌ای برای منطقه غرب آسیا دیده بود که تعبیر نشده و نخواهد شد.

خطیب موقت جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های عملیات طوفان الاقصی مخالفت منطقه غرب آسیا علیه اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است و ضربات سنگین اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به دولت این رژیم کودکش وارد شده است، بر همین اساس شاهد آغاز مهاجرت‌های معکوس در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها بیش از ۷۰ سال هر روز در فلسطین جنایت کردند و در دو ماه اخیر جنایات خود را به اوج رساندند، تأکید کرد: حرکت حماس و در جریان عملیات طوفان الاقصی ضربه‌ای کاری به رژیم اشغالگر وارد شد.

حجت‌الاسلام محمودی یادآور شد: تعارض بین دولت‌ها و ملت‌های اروپا و آمریکا برآمده از عملیات طوفان الاقصی است و باید آن را نتیجه مقاومت مسلمین در مقابل صهیونیست دانست.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدرس ادامه داد: این شهید بزرگوار به‌عنوان یکی از چهره‌های ماندگار تاریخ ایران با خدمات ارزندۀ خود در حساس‌ترین شرایط تاریخ ایران چنین حقی دارد که پس از شهادتش نام و مزارش به‌عنوان مظهری از تقوا و استقامت در برابر استکبار مکرر زنده شود.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه مجلس طراز جمهوری اسلامی «مدرس محور» است؛ تأکید کرد: آیت‌الله مدرس در زمانی که در مجلس نیز حضور داشت در برابر ظلم و ستم و استبداد دوران ستم‌شاهی ساکت نبود و همواره با شجاعت در برابر رژیم استبدادی پهلوی ایستادگی کرده و مصالح ملت را دنبال می‌کرد.

وی با تأکید بر ضرورت الگوبرداری نمایندگان مجلس از آیت‌الله مدرس، تدین، کارآمدی و شجاعت را از جمله ویژگی‌های نمایندگان مجلس طراز انقلاب اسلامی است برشمرد