بذرپاش در بدو ورود خود به استان اصفهان با حضور در گلستان شهدا مورد استقبال راهداران قرار گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح پروژه‌های مسکن، عمران و راهداری استان وارد اصفهان شد و سفر خود به اصفهان را با حضور در گلستان شهدای اصفهان […]

بذرپاش در بدو ورود خود به استان اصفهان با حضور در گلستان شهدا مورد استقبال راهداران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح پروژه‌های مسکن، عمران و راهداری استان وارد اصفهان شد و سفر خود به اصفهان را با حضور در گلستان شهدای اصفهان و تجدید میثاق با شهدا آغاز کرد.

افتتاح همزمان ۶۶۵ واحد مسکونی شامل ۳۰۵ واحد تکمیلی مسکن مهر، ۲۹۶ واحد مسکن ایثارگران و ۶۴ واحد پروژه مشارکتی بهارستان از دیگر برنامه‌های وی در سفر به استان اصفهان است. همچنین قرار است عملیات اجرایی ۵۲ هزار و ۹۸۵ واحد مسکونی در ۴۰ شهر استان اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شود.

افتتاح پل دوم شهر گز از دیگر برنامه‌های سفر بذرپاش است، همچنین ۴۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در استان شامل ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی در این سفر افتتاح و بهره برداری خواهد شد. افتتاح باند دوم زواره – اردستان، اهدا قرارداد واگذاری زمین به خانوارهای دارای دو معلول و هزار و ۱۰۰ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در ۱۳ شهر استان، بازدید از شرکت هواپیماسازی ایران و پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان – تهران، همچنین حضور در شورای مسکن استان از دیگر برنامه‌های سفر بذرپاش به اصفهان است.