عضو کمیسیون انقلاب مجلس: عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوابق علمی و اجرایی خوبی برای کسب رای اعتماد در مجلس برخوردار است. پرویز اوسطی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره معرفی محمدهادی زاهدی وفا به مجلس شورای اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی […]

عضو کمیسیون انقلاب مجلس:

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوابق علمی و اجرایی خوبی برای کسب رای اعتماد در مجلس برخوردار است.

پرویز اوسطی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره معرفی محمدهادی زاهدی وفا به مجلس شورای اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: نمایندگان مجلس از عملکرد زاهدی فا در دوره سرپرستی رضایت دارند و امیدوارم که مجلس با رای بالایی وی را به عنوان وزیر کار انتخاب کند و این وزراتخانه به ثبات برسد.

نماینده مردم قروه با بیان اینکه بخشی از مشکلات افزایش حقوق بازنشستگان در در دوره سرپرستی زاهدی وفا حل شده است، بیان داشت: وزیر پیشنهادی کار در دوران سرپرستی خود بر این وزارتخانه توانست مشکلات حوزه بازنشستگان را ساماندهی کند و در دوره وی آرامش بر این وزارتخانه حاکم بوده است و انتظار می رود در اجرای برنامه تحولی این وزراتخانه هم موفق عمل کند.

عضو کمیسیون کشاورزی با تاکید بر اینکه زاهدی وفا بهترین گزینه برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اظهار داشت: زاهدی وفا با توجه به عملکرد از سوابق اجرایی لازم برای اداره این وزارتخانه برخوردار است و امیدوارم پس از رای اعتماد مجلس هم بتواند در حوزه کاری خود موفق عمل کند.

وی افزود: زاهدی وفا توجه به سوابق و عملکرد از موقعیت خوبی برای کسب رای اعتماد در مجلس برخوردار است، نسبت به انتخاب ایشان برای وزرات کار خوش بین هستم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایرنا، محمد هادی زاهدی وفا اقتصاددان ۵۹ ساله، دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوا در کانادا است. وی در سال‌های گذشته عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، رئیس هیات مدیره هلدینگ صنایع نوین، رییس هیات مدیره رایتل و عضو شورای عالی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت نیز بوده است.

در سوابق مدیریتی زاهدی‌وفا، معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم، نماینده وزارت اقتصاد در شوراها و کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی تحقیقات و فن آوری (عتف)، شورای اقتصاد، کمیسیون اقتصادی دولت، شورای پول و اعتبار و شورای عالی انرژی دیده می‌شود.

زاهدی‌وفا همچنین سابقه عضویت در کارگروه ویژه نفت، شورای عالی توسعه صادرات غیر نفتی، ستاد تنظیم بازار، ستاد تدابیر ویژه اقتصادی شورای عالی امنیت ملی، کارگروه طرح تحول اقتصادی، شورای عالی تدوین برنامه پنجم، شورایعالی رفاه و تامین اجتماعی، شورای آمایش سرزمین، شورای عالی آمار، کمیته ملی اهداف توسعه هزاره و کارگروه تدوین ضوابط حمایت از صادرات غیر نفتی را در کارنامه خود دارد و اینک با معرفی رئیس‌جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار به مجلس معرفی شده است.