رژیم صهیونیستی سیلی سختی خواهد خورد امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان در روز قدس و تشییع با شکوه سردار زاهدی حماسه آفریدند، گفت: دشمن بداند سیلی سختی خواهد خورد و از عمل خود پشیمان خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران حجت‌الاسلام سید احمد محمودی صبح امروز در خطبه‌های […]

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان در روز قدس و تشییع با شکوه سردار زاهدی حماسه آفریدند، گفت: دشمن بداند سیلی سختی خواهد خورد و از عمل خود پشیمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران حجت‌الاسلام سید احمد محمودی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم در ماه مبارک رمضان به میزان لازم تقوا و معرفت کسب کرده باشیم، اظهار کرد: روزه راهی مؤثر برای رسیدن به تقوای الهی است، امیرالمومنین (ع) فرمودند روزه موجب افزایش اخلاص می‌شود، تمامی برنامه‌های زندگی باید همراه اخلاص باشد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: برخی از اعمال از جمله کمک به نیازمندان را در کمال اخلاص و پنهانی انجام و برخی اعمال را در حضور اجتماع انجام داده است، در این رابطه پرداخت زکات فطریه، نماز عید فطریه درصورتی که علنی انجام شود موجب خیرات و برکات خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت، اظهار کرد: اگرچه بهار قرآن مقارن با بهار طبیعت بود اما حوادث غزه دل همه مسلمانان را به درد آورد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان در روز قدس و تشییع با شکوه سردار زاهدی حماسه آفریدند، تصریح کرد: دشمن بداند سیلی سختی خواهد خورد و از عمل خود پشیمان خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در بسیاری از نقاط جهان، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی سفارتخانه‌های خود را در بسیاری از کشورها تعطیل کرده است که از جمله دستاوردهای خون این شهدا است، در حالی که تا پیش از این به دنبال عادی سازی روابط خود با کشورهای متعدد بود؛ امیدواریم این روزهای پایانی این رژیم غاصب به سرانجام رسد و در قدس شریف با حضور حضرت مهدی (عج) نماز بخوانیم.

محمودی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود افق‌های بلندی را برای جهان اسلام ترسیم کردند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد اندیشه‌های ناب محمدی را به همه دنیا صادر کنیم و در این راستا وظیفه مراکز آموزشی، دانشجویان و اساتید مهم است.