حریق مغازه آب‌میوه‌فروشی واقع در ورودی میدان نقش‌جهان سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق مغازه آب‌میوه‌فروشی واقع در ورودی میدان نقش‌جهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۹ امروز چهارشنبه نهم فروردین‌ماه وقوع حریق در یک مغازه آب‌میوه‌فروشی به مرکز اورژانس اصفهان […]

حریق مغازه آب‌میوه‌فروشی واقع در ورودی میدان نقش‌جهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق مغازه آب‌میوه‌فروشی واقع در ورودی میدان نقش‌جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۹ امروز چهارشنبه نهم فروردین‌ماه وقوع حریق در یک مغازه آب‌میوه‌فروشی به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این مغازه واقع در ورودی میدان نقش‌جهان از سمت خیابان حافظ بود، افزود: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه‌های چهار، ۹، ۱۷ و ۲۷ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این حریق در زیرزمین رخ داده بود و آسانسور و دستگاه پله‌ای در مغازه وجود نداشت.

وی با بیان اینکه به منظور جابه‌جایی بین زیرزمین و سطح همکف مغازه از بالابر غیرمجاز استفاده می‌شد، اضافه کرد: بر اثر این حادثه صاحب مغازه که یک مرد ۵۰ ساله بود دچار سوختگی ۵۰ درصدی شد.