شبی شیرین‌تر از عسل برای ایران و سپاهان سپاهان ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق ازبکستان به میدان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ تیم‌های سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان […]

شبی شیرین‌تر از عسل برای ایران و سپاهان

سپاهان ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق ازبکستان به میدان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ تیم‌های سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار پیروزی ۳ بر یک سپاهان به پایان رسید.

در نیمه نخست سپاهان تیم برتر میدان بود و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید که داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد اما در ادامه رامین رضاییان از روی کرنر به صورت مستقیم گل نخست سپاهان را به ثمر رساند، در دقایق پایانی این نیمه آلمالیق که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد موفق شد گل تساوی را بزند.

در نیمه دوم شاگردان مورایس که از این دیدار فقط برد می‌خواستند طوفانی وارد زمین شدند و ۲ بار توسط رامین رضاییان و رضا اسدی به گل رسیدند؛ به این ترتیب سپاهان در پایان با نتیجه ۳ بر یک مقابل آلمالیق به برتری رسید.

از نکات جالب این دیدار حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه آلمالیق برای تماشای بازی و همچنبن تعدادی از هواداران سپاهان با تشویق‌های مکرر بازیکنان، کادر فنی و مدیرعامل باشگاه این برد را شیرین‌تر کردند.

تیم فوتبال سپاهان ایران در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های نیروی هوایی عراق، الاتحاد عربستان و آلمالیق ازبکستان هم‌گروه است که در هفته نخست به تساوی مقابل نیروی هوایی رسید و بازی هفته دوم این تیم با الاتحاد برگزار نشد.