ضرورت ارتباط مؤثر فرمانداران با نمایندگان فعلی و جدید مجلس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: فرمانداران برای سال آینده اقدام برنامه‌ای منظم و مدونی داشته باشند و با نمایندگان جدید نیز ارتباط مؤثری برقرار کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: فرمانداران برای سال آینده اقدام برنامه‌ای منظم و مدونی داشته باشند و با نمایندگان جدید نیز ارتباط مؤثری برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در گردهمایی فرمانداران استان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قدردانی از فرمانداران در راستای برگزاری انتخابات، گفت: با همه شرایطی که وجود داشت، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ذیل چهار راهبرد مقام معظم رهبری بسیار خوب برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: تکلیف ما این بود که بر اصل انتخابات ایستادگی کنیم و این مهم به یاری خداوند متعال محقق شد.

وی اظهار کرد: مجریان انتخابات هیچ‌گونه گرایشی به کاندیدایی نداشتند و تنها تأکید ما برگزاری شایسته انتخابات ذیل راهبردهای مقام معظم رهبری بود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: حتی یک نقطه هم در استان اصفهان وجود ندارد که رأی‌گیری در آن انجام نشده باشد، فقط در یکی از روستاهای شهرستان فریدونشهر مشکل داشتیم که آراء مردم آن روستا نیز اخذ شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: مردم به نظر هیأت‌های اجرایی احترام گذاشتند زیرا این هیأت‌ از بدنه مردمی تشکیل شده‌ است.

وی بیان کرد: پرونده انتخابات در همه شهرستان‌ها تهیه و جزء به جزء مراحل و فرایند برگزار شده مستند شود تا در دوره‌های بعدی انتخابات مورد استفاده قرار بگیرد.

جان‌نثاری تأکید کرد: حفظ ارتباط با نمایندگانی که برای دوره آینده مجلس شورای اسلامی رأی نیاورده‌اند تا پایان مأموریت آنها ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در بخش دیگر سخنان خود ضمن تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، گفت: بر بازار نظارت ویژه داشته باشید تا اجحافی در حق مردم رخ ندهد و فراوانی اجناس را در سراسر استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای سال آینده اقدام برنامه‌ای منظم و مدونی داشته باشید و با نمایندگان جدید نیز ارتباط مؤثری برقرار کنید.