کمیسیون اروپایی می‌خواهد به دلیل اختلاف نظرها با مجارستان بر سر مسئله حاکمیت قانون پرداخت، ۷.۵ میلیارد یورو از بودجه اتحادیه اروپا به این کشور را قطع کند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،کمیسیون اتحادیه اروپا فشارها بر مجارستان را افزایش می دهد و حالا این کشور باید از پرداخت ۷٫۵ […]

کمیسیون اروپایی می‌خواهد به دلیل اختلاف نظرها با مجارستان بر سر مسئله حاکمیت قانون پرداخت، ۷.۵ میلیارد یورو از بودجه اتحادیه اروپا به این کشور را قطع کند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،کمیسیون اتحادیه اروپا فشارها بر مجارستان را افزایش می دهد و حالا این کشور باید از پرداخت ۷٫۵ میلیارد یورو از بروکسل صرف نظر کند. این اولین بار است که کمیسیون اروپایی به کاستی های حاکمیت قانون در یک کشور به این شدت واکنش نشان می دهد.

کمیسیون اروپایی به دلیل به زعم خود فساد حاکم و سایر موارد نقض حاکمیت قانون در مجارستان، پیشنهاد کرده است تا حدود ۷٫۵ میلیارد یورو از بودجه اتحادیه اروپا به این کشور کاهش یابد. این خبر را یوهانس هان، کمیسر بودجه اتحادیه اروپا روز یکشنبه در بروکسل اعلام کرد. این اولین بار است که کمیسیون اتحادیه اروپا به دلیل نقص در حاکمیت قانون در یک کشور اتحادیه اروپا این اقدام سختگیرانه را پیشنهاد می کند.