بازدید از چله‌خانه‌های تخت فولاد در آستانه شب یلدا مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد شهرداری اصفهان از برگزاری تور بازدید از چله‌خانه‌های تخت فولاد در آستانه شب یلدا خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم عمرانی با اعلام این خبر […]

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد شهرداری اصفهان از برگزاری تور بازدید از چله‌خانه‌های تخت فولاد در آستانه شب یلدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم عمرانی با اعلام این خبر گفت: تخت فولاد دارای چله‌خانه‌هایی است که محل عبادت و زیارت علما و بزرگان بوده است. چنانکه بعضی از این چله‌خانه‌ها از ابتدای سال جاری احیا شد و به‌عنوان مقاصد گردشگری در اختیار شهروندان قرار گرفت.
او با بیان اینکه مدیریت این مجموعه نسبت به برگزاری دو رویداد در آستانه شب یلدا اقدام کرده است، افزود: نخستین رویداد با عنوان «گنجواره» و با محوریت بازدید از چله‌خانه‌های تخت فولاد در روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ (واحد گردشگری مجموعه تخت فولاد) نسبت به ثبت‌نام در این رویداد اقدام کنند.
مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر شهر اصفهان را دومین رویداد در این ایام دانست و گفت: این رویداد با محوریت هنرهای تجسمی و در قالب نشست صمیمانه هنرمندان شهر اصفهان، روز ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۷:۰۰ در تکیه خاتون‌آبادی برگزار می‌شود.