مهمترین راه توانمند سازی منابع انسانی در ادارات، آموزش مداوم ، پیگیر و با کیفیت است دکتر دهکردی با بیان اینکه ثروت اصلی هر سازمان منابع انسانی آن سازمان است اظهار داشت: مهمترین راه توانمند سازی منابع انسانی در ادارات، آموزش مداوم ، پیگیر و با کیفیت است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

مهمترین راه توانمند سازی منابع انسانی در ادارات، آموزش مداوم ، پیگیر و با کیفیت است

دکتر دهکردی با بیان اینکه ثروت اصلی هر سازمان منابع انسانی آن سازمان است اظهار داشت: مهمترین راه توانمند سازی منابع انسانی در ادارات، آموزش مداوم ، پیگیر و با کیفیت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دکتر دهکردی در
همایش یکروزه گرامی داشت روز جهانی آموزش که امروز با میزبانی واحد آموزش در بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار شده بود،ضمن تقدیر و تشکر از واحد آموزش در خصوص برگزاری این همایش عنوان کرد: ثروت اصلی هر سازمان منابع انسانی آن سازمان است و امروزه سازمانهای پیشرو و مترقی سازمانهایی هستند که از منابع انسانی توانمند استفاده می کنند.
وی مهمترین راه توانمند سازی این منابع را آموزش مداوم ، پیگیر و با کیفیت بیان کرد.
همچنین در این همایش که در سه محور اخلاق در آموزش، روانشناسی آموزش و نقش فناوری اطلاعات در آموزش برگزار شده بود، دکتر کورش نادری در خصوص بررسی مولفه های اخلاق حرفه ای در آموزش از دیدگاه هیات علمی در ایران وارسلان یزدانیان در خصوص ارزشهای اخلاقی در آموزش پرستاری و حمید عبدالهی در خصوص توانمند سازی اخلاقی در توانایی پرستاران صحبت کردند.
همچنین ندا کوراوند در خصوص اثربخشی آموزش با تفکر نقادانه بر کاهش خطاهای شناختی و علی اسدی در خصوص مروری بر کاربرد روانشناسی در آموزش کارکنان و عباس اسکندری در خصوص بررسی موانع ارتباط موًثر پرستار و بیمار از دیدگاه پرستاران بیمارستان شریعتی و نیز پروین صادقی در خصوص بررسی موانع آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی صحبت کردند.
همچنین امیر حسن رمضانی در خصوص
نقش فن آوری اطلاعات در آموزش و ابراهیم دوستی در خصوص استفاده از فن آوری و هوش مصنوعی برای آموزش و بهاره محمدی فرد در خصوص میزان اثربخشی ذهن خلاق و پژوهشگر در آموزش به ارائه سخنرانی پرداختند.

خبرنگار: الهام خانی