افتتاح ایستگاه‌های مطالعه مسافران و خدمات به زائران حضرت رضا(ع) در پایانه کاوه اصفهان مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از افتتاح ایستگاه‌های مطالعه و ارائه خدمات به زائران حضرت رضا (ع) در پایانه مسافربری کاوه در دهه کرامت خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،ابوالفضل توکلی با اشاره به برنامه‌های مهم سازمان […]

افتتاح ایستگاه‌های مطالعه مسافران و خدمات به زائران حضرت رضا(ع) در پایانه کاوه اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از افتتاح ایستگاه‌های مطالعه و ارائه خدمات به زائران حضرت رضا (ع) در پایانه مسافربری کاوه در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،ابوالفضل توکلی با اشاره به برنامه‌های مهم سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان به‌مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال با همکاری کانون خدمت رضوی استان و کانون زیارت رهپویان آسمان هشتم با سالروز آزادسازی خرمشهر همراه شده است و از سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه همزمان با روز دختر آغاز خواهد شد و با جشن ولادت امام رضا (ع) به‌پایان می‌رسد.

وی افزود: هدیه ویژه سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان به شهروندان و مسافران اصفهان به‌مناسبت روز دختر و دهه کرامت، ۵۰ درصد تخفیف استفاده از شهربازی شهر عجایب، واقع در طبقه زیرین پایانه مسافربری صفه به مدت ۱۰ روز از ابتدا تا انتهای دهه کرامت از ساعت ۱۰ تا ۲۴ است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: ویژه‌برنامه «دخترانه» به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با اجرای سرود و چالش‌های متنوع سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن شماره چهار پایانه‌های مسافربری کاوه با همکاری پویش «فرشتگان سرزمین من» برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان با همکاری شهربازی شهر عجایب، «جشن شادمانه» ویژه دختران و خانواده‌های آنان را همراه با مسابقه و اهدای جوایز، سی‌ویکم اردیبهشت و یکم خردادماه از ساعت ۲۰ تا ۲۲ واقع در طبقه زیرین پایانه مسافربری صفه و در شهربازی عجایب برپا می‌کند.

توکلی از آئین بدرقه زائران بارگاه منور حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) خبر داد و گفت: این مراسم از سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) تا دهم خردادماه همزمان با ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در پایانه مسافربری کاوه با حضور خادم‌یاران در سکوهای مسافربری پایانه کاوه از ساعت ۱۵:۳۰ برپا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان برپایی میز خدمت توسط کانون خدمت رضوی به‌همراه مشاوره را از دیگر مراسم این دهه دانست و اضافه کرد: از برنامه‌های مهم دیگر این دهه افتتاح «ایستگاه خدمات زائر در پایانه کاوه اصفهان» است و افتتاح «ایستگاه مطالعه مسافر» برای نخستین‌بار در اصفهان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: جشن ولادت امام رضا (ع) دهم خردادماه، ساعت ۱۵ در پایانه کاوه اصفهان به‌همراه مراسم ویژه چهارشنبه‌های امام رضایی، آئین بدرقه و پرچم‌گردانی آستان مقدس رضوی با همکاری کانون خدمت‌رضوی و زیارت رهپویان آسمان هشتم به‌عنوان پایان‌بخش برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۲، برگزار خواهد شد