معاون حمل و نقل راهداری استان قزوین گفت: ۲۰۴ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حرم حسینی از پایانه مرزی برکت به مهران اعزام شدند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری ایرنا،علیرضا معیری پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی، اداره کل […]

معاون حمل و نقل راهداری استان قزوین گفت: ۲۰۴ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حرم حسینی از پایانه مرزی برکت به مهران اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری ایرنا،علیرضا معیری پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان مسوول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین اقدامات لازم در خصوص جا به جایی مسافران از قزوین به پایانه مرزی مهران را به عمل آورد.

وی ادامه داد: در همین راستا ۲۶۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حرم حسینی از پایانه مسافربری قزوین به مرز مهران اعزام شدند.

معیری پور خاطرنشان کرد: برای بازگشت زائران نیز اقدامات لازم به عمل آمده به طوری که تا روز گذشته ۲۰۴ دستگاه اتوبوس به صورت یک سر خالی به مهران اعزام و طی امروز و فردا نیز ۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر برای این کار در نظر گرفته شده است.

به گفته این مسوول راهداری، برای ارایه هرچه بهتر خدمات به زائران اربعین، ۹۰ زائریار قزوینی از بین نیروهای جهاد مردمی به همراه تعدادی از کارکنان این اداره کل جهت عملیات سکوداری، هدایت و راهنمایی و تسهیل در امر جا به جایی، به پایانه مرزی برکت واقع در مهران اعزام شده اند.