رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر علیرضا سلیمی گفت: اگر موضوعی در برنامه هفتم توسعه مصوب شود که قانون دائمی داشته باشد مصوبه برنامه به مدت پنج سال جایگزین قانون دائمی می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه،۴ مهر) مجلس شورای اسلامی و در جریان […]

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر علیرضا سلیمی گفت: اگر موضوعی در برنامه هفتم توسعه مصوب شود که قانون دائمی داشته باشد مصوبه برنامه به مدت پنج سال جایگزین قانون دائمی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه،۴ مهر) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه در پاسخ به تذکر علیرضا سلیمی گفت: اگر در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه موضوعی به تصویب برسد حتما یک حکم تنقیح برای آن نوشته می‌شود که اگر قانون دائمی وجود داشته باشد حکم مصوب جایگزین قانون دائمی شده و به مدت پنج سال حکم مصوب در برنامه اجرایی می‌شود.

پیش از صحبت قالیباف، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی گفت: بسیاری از قوانین دائمی در برنامه هفتم توسعه یا نسخ شده یا محدود شده است. بنده از رئیس مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌کنم تا به صورت کلی اعلام کند در هر کجای این برنامه که قوانین دائمی محدود شده است یا نسخ شده است احکام برنامه هفتم توسعه حاکم خواهد شد. به این ترتیب دیگر ما با مغایرتی مواجه نخواهیم شد.