مراسم اربعین حسینی در بیش از ۲۰۰هیئت مذهبی برگزار می‌شود رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: مراسم اربعین حسینی در بیش از ۲۰۰ هیئت مذهبی فعال و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی بیجار برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با […]

مراسم اربعین حسینی در بیش از ۲۰۰هیئت مذهبی برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: مراسم اربعین حسینی در بیش از ۲۰۰ هیئت مذهبی فعال و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی بیجار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به اهمیت پیاده‌روی ربعین حسینی گفت: اربعین حسینی فرصتی برای معرفی تشیع و نهضت حسینی به جهان به حساب می‌آید.

وی از برگزاری مراسم اربعین حسینی در هیئات مذهبی شهر و روستاهای بیجار خبر داد و افزود: مراسم اربعین حسینی در بیش از ۲۰۰هیئت مذهبی بیجار برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هیئات اشاره و عنوان کرد: برگزاری محافل قرآنی، استمرار کمک‌های مومنانه با همراهی هیئات و کمک خیرین از دیگر فعالیت‌های هیئات مذهبی شهرستان در روز اربعین حسینی است.

وی همچنین گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) به خوبی بالندگی و بیداری دینی مردم را به تصویر کشیده و نشان می‌دهد که جوامع اسلامی به‌ویژه شیعیان در مسیر بیداری اسلامی دچار تردید و سستی نشده‌اند.