«خاتونی که جایش همیشه خالی بود»…. کتاب«خاتونی که جایش همیشه خالی بود» در سنندج رونمایی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛دکتر الهام زارع نویسنده کتاب «خاتونی که جایش همیشه خالی بود» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت:این کتاب، روایتی داستانی از زندگی «فاطمه اسدی» اولین بانوی شهید تفحص […]

کتاب«خاتونی که جایش همیشه خالی بود» در سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛دکتر الهام زارع نویسنده کتاب «خاتونی که جایش همیشه خالی بود» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت:این کتاب، روایتی داستانی از زندگی «فاطمه اسدی» اولین بانوی شهید تفحص شده در ایران است که اصالتا اهل شهرستان دیواندره استان کردستان است.

خانم زارع نویسنده کتاب «خاتونی که همیشه جایش خالی بود» افزود: این کتاب که نگارش آن یک سال و اندی زمان برد در ۲۳۰ صفحه و
با همکاری نشر صریر به چاپ رسیده است.

زارع، هدف از نگارش این کتاب را معرفی تنها بانوی شهید تفحص شده در ایران عنوان کرد و افزود: شهید فاطمه اسدی با شجاعت از کیان خانواده اش دفاع کرد و در برابر وحشی گری های گروهکهای ضد انقلاب، تا پای جان ایستاد.

وی گفت: این بانوی شجاع و غیور کردستانی سند مظلومیت صدها غیرنظامی کرد است که گروهک های ضدانقلاب به نام دفاع از خلق کُرد آن ها را به خاک و خون کشیدند.

دکتر زارع گفت: موضوع پایان نامه ی ارشد و رساله ی دکتری بنده ادبیات دفاع مقدس بود و تا کنون چندین مقاله و داستان کوتاه در این زمینه چاپ کرده ام؛ از سوی دیگر به دلیل علاقه ام به فرهنگ و ادبیات کردی، این موضوع را برای نگارش برگزیدم و با وجود مشکلات فراوانی که در مسیر نگارش کتاب وجود داشت به لطف خدا آن را به پایان رساندم.