عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تناقض در افزایش حقوق کارمند و کارگر در شهرداری عادلانه نیست و باید این موضوع بررسی و حل شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، احمد شریعتی در تذکری اظهار کرد: چطور می‌خواهیم حقوق مردم […]

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تناقض در افزایش حقوق کارمند و کارگر در شهرداری عادلانه نیست و باید این موضوع بررسی و حل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، احمد شریعتی در تذکری اظهار کرد: چطور می‌خواهیم حقوق مردم را رعایت کنیم در حالی که حقوق کارکنان را رعایت نمی‌کنیم، کارکنان مرتب تماس‌هایی می‌گیرند و می‌گویند در حق ما اجحاف شده است.

وی افزود: دولت درصدی را برای افزایش حقوق کارکنان مشخص کرده است، در حالی که ما این افزایش را نداشته‌ایم و برخی اضافه‌کاری و تعطیل‌کاری‌ها را نیز حذف کرده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید تلاش شود که کارمند هم براساس تورم حقوقش افزایش پیدا کند، گفت: تناقض در افزایش حقوق کارمند و کارگر در شهرداری عادلانه نیست و باید این موضوع بررسی و حل شود.