اعضای هیات مدیره بانک دی ۳۱ تیر ۱۴۰۲ انتخاب می شوند هیات مدیره بانک دی از سهامداران دعوت کرد تا در مجمع عمومی سالیانه این بانک در روز ۳۱ تیرماه امسال شرکت کنند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بانک دی، بانک ۱۳۵ هزار میلیارد ریالی دی که با نماد […]

اعضای هیات مدیره بانک دی ۳۱ تیر ۱۴۰۲ انتخاب می شوند

هیات مدیره بانک دی از سهامداران دعوت کرد تا در مجمع عمومی سالیانه این بانک در روز ۳۱ تیرماه امسال شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بانک دی، بانک ۱۳۵ هزار میلیارد ریالی دی که با نماد دی(وبدی) در بازار سرمایه کشور فعال است، از سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰ روز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ در استان تهران، شهر تهران، خیابان ولیعصر،خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، خیابان فیروزکوه شرقی، انتهای خیابان روشن اول، دهکده نشاط ولیعصر (عج) حضور یابند.

بر اساس این گزارش، دستور جلسه مجمع یادشده، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات مدیره و تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره خواهد بود.

بر این اساس، کارت ورود به جلسه مجمع از ساعت ۸ تا ۱۴ روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ در محل ساختمان مرکزی بانک دی به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ملت، نبش خیابان پایور، شماره ۴۵، طبقه همکف، امور سهام یا یک ساعت قبل از برگزاری جلسه در محل برگزاری مجمع با ارائه کارت شناسایی معتبر، وکالتنامه (برای نمایندگان اشخاص حقیقی) و معرفی نامه (برای نمایندگان اشخاص حقوقی) توزیع خواهد شد.

برای رفاه حال سهامداران، امکان مشاهده مجمع برای آن دسته از سهامدارانی که در مجمع حضور ندارند از طریق نشانی http://live.day24.ir فراهم خواهد بود