در افتتاحیه نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ رئیس‌جمهور گفت: فرمایشات حکیمانه و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به ناآرامی و مشکلاتی که باعث رنج مردم و مسولان شده بود پایان داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در افتتاحیه نهمین دوره مجمع تشخیص […]

در افتتاحیه نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

رئیس‌جمهور گفت: فرمایشات حکیمانه و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به ناآرامی و مشکلاتی که باعث رنج مردم و مسولان شده بود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در افتتاحیه نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام، با قدردانی از مقام معظم رهبری بابت اعتماد به اعضای این دوره مجمع، گفت: امیدوارم بتوانیم در این دوره گام‌هایی برداریم که حتما وضعیت و شرایط مجمع با ادوار گذشته متفاوت باشد.

رئیس‌جمهور افزود: با شناخت وظایف مجمع که در حکم رهبری دقیق بیان شده، این جایگاه به عنوان هیات عالی مستشاری رهبری است که مواردی را بررسی و تقدیم ایشان می کنند.

آیت‌الله رئیسی، گفت: احاطه به حقایق باعث می‌شود تشخیص مصلحت از یک اتقانی برخوردار باشد و این اتقان برای کشور بسیار مهم است چون سیاست‌ها متقن تقدیم رهبری می‌شود و از این لحاظ مسئولیت مجمع خطیر می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با مهم خواندن موضوع نظارت اظهار داشت: در جایگاه امامت فقط بحث ارائه طریق نیست بلکه باید به سوی مطلوب رفت.

وی ادامه داد: استقلال؛ آزادی؛ توجه به سبک زندگی اسلامی؛ عدالت و علم را محورهای اصلی بیانیه گام دوم دانست که باید به آن رسید.

رئیس‌جمهور ادامه داد: این موضوع که وضع موجود چیست و وضع مطلوب کدام است و آیا چه زمانی به وضع مطلوب می‌رسیم و همچنین سیاست‌ها، جهت گیری‌ها و نظارت بر این سیاستها بسیار مهم است.

آیت الله رئیسی گفت: نکته اساسی این است این سیاست‌ها دقیق تر و متقن و طبق حکم در صورت لزوم به روز رسانی و اجرای آن پیگیری شود.