جلسه کمیته رهتاب استان به ریاست نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، ضمن آرزوی توفیق همگانی در بهره مندی از مواهب و فضائل ماه […]

جلسه کمیته رهتاب استان به ریاست نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، ضمن آرزوی توفیق همگانی در بهره مندی از مواهب و فضائل ماه مبارک رمضان بالاخص لیالی شریف قدر، تصریح کرد: سامانه الکترونیکی تنظیم و نظارت موسوم به رهتاب، راهکاری کارآمد و هوشمندانه جهت تنظیم الکترونیکی بازار است.

وی، اضافه کرد: وارد کردن گوشت مرغ قطعه بندی شده به سامانه رهتاب باعث کنترل قیمت و حفظ حقوق مصرف کنندگان و نظارت بهداشتی می شود و می بایست بدین منظور تصمیماتی اتخاذ شود که گوشت مرغ قطعه بندی شده نیز در سامانه رهتاب بارگزاری شود.

نقش، با بیان اینکه تمام فرایند عرضه تخم مرغ در بازار می باید به صورت کامل از محل مرغداری تولید کننده تا آخرین مرحله که شامل رسیدن به دست مصرف کننده است، در سامانه رهتاب بارگزاری شود، متذکر شد: عملیاتی شدن این فرایند می‌تواند زمینه ساز صیانت همزمان از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان شود.

معاون استاندار، خاطر نشان کرد: با تدابیر شورای راهبری رهتاب در استانداری، مقرر شد تمهیداتی اتخاذ گردد که کلیه فروشگاه های استان به این سامانه مجهز شده و کلیه اقلام تنظیم بازاری را در این سامانه ثبت کنند.