علیرضا بخت، ملی پوش دشتستانی پاراتکواندوکار کشورمان برای شرکت در ۲ رقابت، عازم کشور فرانسه شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رقابت‌های آزاد قهرمانی اروپا ۲۰۲۳ و تورنمنت پاراتکواندو به میزبانی شهر «مونتقژی» فرانسه برگزار می‌شود، به همین منظور تیم ملی پاراتکواندو مردان کشورمان با چهار تکواندوکار در مسابقات شرکت می‌کند. بر همین […]

علیرضا بخت، ملی پوش دشتستانی پاراتکواندوکار کشورمان برای شرکت در ۲ رقابت، عازم کشور فرانسه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رقابت‌های آزاد قهرمانی اروپا ۲۰۲۳ و تورنمنت پاراتکواندو به میزبانی شهر «مونتقژی» فرانسه برگزار می‌شود، به همین منظور تیم ملی پاراتکواندو مردان کشورمان با چهار تکواندوکار در مسابقات شرکت می‌کند.

بر همین اساس ملی پوشان دشتستانی پاراتکواندو کشورمان پس از اخذ روادید از تهران راهی استانبول شده و پس از توقفی چند ساعته عازم پاریس می‌شوند.

با اعلام انجمن پاراتکواندو، در کلاس K۴۴ گروه آقایان علیرضا بخت پاراتکواندوکار بوشهری در وزن ۸۰- کیلوگرم حضور پیدا می‌کند.

در این رقابت‌ها هدایت تیم ملی پاراتکواندو آقایان بر عهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی است و علی کریمی‌صابر به عنوان مربی وی را یاری می‌کند، جمشید سهرابی سرپرست تیم نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت.

این دوره از مسابقات نهم و یازدهم تیرماه برگزار می‌شود.